• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • BängtRagnhild

Jag har fått höra att jag dålig inredningsmak. Ska för första gången bo själv nu när maken bestämt sig för att lämna och nu går jag lös i second hand-affärer.
    Första inköpet blev en gulgrön soffgrupp i plysch från 40-talet... 

Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • Tjohalia03
    BängtRagnhild skrev 2013-06-28 20:44:28 följande:
    Jag har fått höra att jag dålig inredningsmak. Ska för första gången bo själv nu när maken bestämt sig för att lämna och nu går jag lös i second hand-affärer.

Fördelen är ju i alla fall att du kan välja helt själv nu. :) Hoppas att du får det riktigt trivsamt i ditt näste och tar hand om dig själv som riktigt elegant vintage, och inte som second hand. Skål

Sedan är det mesta snyggt, det beror bara på i vilket sällskap man ställer det.
  • Ernst Hugo
    castafiore skrev 2013-06-28 20:09:23 följande:
    Jag äter nutella med matsked direkt ur burken....

Annars är jag en sådan där jobbig som bara äter ekologiskt, närodlat och nollprocessat, typ...

Min dotter och jag har som semesternöje att se vad för nya tingestar man kan bre Nutella på Det började med Croissant och slutade med ananas
    oOOo oOOo skrev 2013-06-28 20:11:03 följande:
    Jag hänger på FL ibland Skäms
    Varför får jag en känsla av att du är en synnerligen och speciellt av kvinnokön..... nä jag är lite full och skall hålla flabben. Putell.

• Ernst Hugo
    BängtRagnhild skrev 2013-06-28 20:44:28 följande:

Du har förväxlat dålig smak och hipster-norm. Bara att släppa sargen och komma ner i dammsugeträsket hos andra
  • Gotlänning

Hatar allt vad kakor, tårtor och andra äckliga bakverk...

Dammsugare likt Ernst´s TS är jag en sucker för, smackar LJUVLIGT om man doppar i en kupa konjak.

Förövrigt tycker jag fortfarande att Onkel Kånkel är ganska kul. 

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Ernst Hugo
    Gotlänning skrev 2013-06-29 02:13:09 följande:
    Hatar allt vad kakor, tårtor och andra äckliga bakverk...

Dammsugare likt Ernst´s TS är jag en sucker för, smackar LJUVLIGT om man doppar i en kupa konjak.

Förövrigt tycker jag fortfarande att Onkel Kånkel är ganska kul. 

Arrak i dammsugaren tillsammans med konjak blir punsch. Indisk dryck som i betydelsen syftar på dess 5 grundingredienser.
  • Gotlänning
    Ernst Hugo skrev 2013-06-29 02:31:37 följande:

Arrak i dammsugaren tillsammans med konjak blir punsch. Indisk dryck som i betydelsen syftar på dess 5 grundingredienser.

Mycket möjligt om spriten då jag håller mig till öl men...

"Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar"  så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D "

Trodde att jag skulle få gliring om att jag än idag fnittrar till Onkel Kånkel.

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Lindsey Egot NO1

Söta burkar chockoholica.

Min last är coca cola.
    Sedan älskar jag nutellas mellanmålskit med små grissinisstavar bredvid som man kan doppa. Så jäkla gott. När vi var i Frankrike köpte vi en jumbo burk 2kg med massor av grissini

Svar på tråden Vår dåliga smak