• BillaGardin

nygravida i Västerås :)

Hej
    Jag har precis plussat med vårt tredje lilla mirakel så vi väntar alltså ett liten februari bebis... 
    Det skulle vara kul att följas åt, diskutera, jämföra, fråga  eller bara prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-13 12:24
    Jag är i första trimestern såklart....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-29 19:38
    Nu är jag inne i v 12 :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 13:54
    Bf-lista
    Vartjagängår 3/2
    sabiina 3/2
    EN84 8/2
    BillaGardin 14/2
    lillan021 19/2
    Mallan276 19/2
    lattebebis 1/3
    Novali 2/4
    Lakrits 2/4
    Suess 18/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 17:42
    Tessou 18/2
    johanna8602 26/3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-11 14:32
    Lokesmammi 1/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 11:03
    Novali 5/4
    Boarder 14/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-14 18:01
    nejny 7/2

• Svar på tråden nygravida i Västerås :)
  • Lakrits

BillaGardin - underbart att du såg ett pickande hjärta! Det tar ett tag att bli lugn igen men bara blödningarna avtagit i några dagar så kommer lugnet infinna sig.

Välkommen Silversparv! Är det första barnet?

• Silversparv

Lakrits - jag har haft ett missfall, men det var en tid sedan. Så japp. Nu är han hemma om 45. Hahaha. Jag är ju nervös!

• Lakrits

Silversparv - åh spännande att berätta!!

Vartjagängår - välkommen! Verkar som vi är alla väldigt olika långt gångna i den här tråden så alla är välkomna! Grattis till plusset!

• BillaGardin

Hej
    Ja alla är välkomna, kanske borde ändra rubrik :)
    Du är nog längst gången i alla fall, om jag minns rätt... Jag är i v 14 :)
    Hur gick det Silversparv? :) 

• vartjagängår

Tack! :) Hur mår alla då? Här varvas illamående med foglossning.. Gillar inte alls det här med att bara gravid, hah!

• Lakrits

Illamående hela dagarna!! Och ömma tuttar och konstant vrålhungrig. Förstår inte hur jag ska klara av att börja jobba i morgon..

Kräks inte men illamående som kommer och går hela dagen...någon som har några tips mot illamåendet?

• Silversparv

Han blev nog lika förvånad som jag. Vi har inte pratat så mycket mer om det. Tror vi båda behöver landa. Ska ringa barnmorskan imorgon så kanske blir mer verkligt med ett första datum. :)

Och ömma bröst kan jag skriva under på. Lätt illamående när jag precis ätit. Och känner mig stor som en säl, men det är nog mer effekt av för god semester...!

• 2 barnsmamma
    Lakrits skrev 2013-08-11 21:58:29 följande:
    Illamående hela dagarna!! Och ömma tuttar och konstant vrålhungrig. Förstår inte hur jag ska klara av att börja jobba i morgon..

Kräks inte men illamående som kommer och går hela dagen...någon som har några tips mot illamåendet?
    Lergigan comp

eller akupunkturband från apoteket.
Svar på tråden nygravida i Västerås :)