• BillaGardin

nygravida i Västerås :)

Hej
    Jag har precis plussat med vårt tredje lilla mirakel så vi väntar alltså ett liten februari bebis... 
    Det skulle vara kul att följas åt, diskutera, jämföra, fråga  eller bara prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-13 12:24
    Jag är i första trimestern såklart....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-29 19:38
    Nu är jag inne i v 12 :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 13:54
    Bf-lista
    Vartjagängår 3/2
    sabiina 3/2
    EN84 8/2
    BillaGardin 14/2
    lillan021 19/2
    Mallan276 19/2
    lattebebis 1/3
    Novali 2/4
    Lakrits 2/4
    Suess 18/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 17:42
    Tessou 18/2
    johanna8602 26/3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-11 14:32
    Lokesmammi 1/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 11:03
    Novali 5/4
    Boarder 14/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-14 18:01
    nejny 7/2

• Svar på tråden nygravida i Västerås :)
  • Lakrits

Vi kommer berätta fr.o.m. V13 om det går. Tycker redan magen putar och det är v7..

• BillaGardin

Jag går in i v 14 nu i helgen och vi berättar för alla nu:) Jag ser även gravid ut så det är lite svårt att dölja:)

• BillaGardin

Hej...
    Nu är det inte så kul här hemma. Blod i trosorna och på toapappret.1177 sa att jag skulle ringa bm imorgon, men jag dör av oro. Lite värk långt ner i magen och blod verkar inte vara något bra. har ni någon erfarenhet av detta i tidigare graviditeter? Jag är alltså i v 13... 

• Lakrits

Usch vad jobbigt! Är det rött blod? Känner du av gravsymptom?

Jag skulle ringa kk istället i morgon och säga att du är jätte orolig och be om ett vul. Det fick jag.

Jag har haft blödningar under alla mina grav men det har mest varit bruna flytningar.

• Lakrits

BillaGardin - hur går det? Hoppas du fått komma på vul och att blödningarna avtagit

• BillaGardin

Hej
    ringt både 1177 och bm och de ber mig avvakta...
    I trosorna är det brunt men på pappret ljusrosa (idag) och lite mensvärk. Annars mår jag illa som vanligt och det känns som vanligt. Jag vet inte!!! 

• Lakrits

Ring kk, de brukar ge vul som sagt.
    Var det rött blod igår?

Brunt/rosa tror jag i de flesta fall inte är någon fara. Jag hade det i 5 dagar som sagt, får se på tis om allt är ok.

Håller tummarna att allt går bra!!!

• BillaGardin

Hej
    Tog ditt råd och ringde kk. Fick komma direkt som tur va. Fick se ett litet hjärta slå på ul och allt såg bra ut. Men oron släpper inte. Det här kommer bli jobbiga månader :( 
    Men jag känner att jag måste pusta ut lite för jag fungerar inte hemma och det går ut över mina fina barn tyvärr. Men för tillfället är jag glad så klart!  

• Silversparv

Smyger in här och säger hej. Plussade idag så sitter här med ett fånigt litet leende. Cool Trodde aldrig det skulle gå så snabbt. Nu ska vi bara se hur sambon reagerar när han kommer hem... Tungan ute

Svar på tråden nygravida i Västerås :)