Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

BF Mars 2014

Hej jag hoppar in här om de är okej! Bf 4 mars o min lilla dotter som blir 1 den 25:e juli ska bli storasyster känns så spännande!
    På tal om vagn så vill jag ha en city select den man kan ha två sitsar på

• juliaannaeva

Det kommer vara drygt 20 månader emellan dottern o bebisen försöker få tag på
    Gyn o göra ett vul har lite små smärtor i magen :/ tror inte de är någon fara men vill kolla upp de i alla fall :)

• juliaannaeva

Jag är så trött, mår illa och har lite spänningar i magen.. Ringde Gyn idag för att boka vul. Eftersom jag fick ett missfall i maj men inte fått någon mens sen dess men haft gravid känningar ända sen dess så vet man inte vilken vecka jag är i. Antingen bf 4 mars eller 29 januari... Men skulle egentligen fått göra ett ul i mitten på aug. Men nu fick jag sista juli så då ska vi fastställa vilken vecka de är :) jag är lite kluven eftersom jag känt mig gravid ända sen "missfallet" o jag blödde bara lite i 3 dagar... Men fick neg. På en gravsticka strax efter o sen några dagar senare fick jag positivt... Men hoppas lilla knytet mår bra i alla fall

• juliaannaeva

Är ni som har barnen tätt lite nervös för hur de kommer bli? Min dotter kommer vara 20 månader när bebis kommer o ibland tvivlar jag på mig själv om jag kommer fixa de här men sen tror jag att de har med gravid humöret o göra för ena stund är jag jätte glad o andra stunden så känns allt bara jobbigt... Men de är väl normalt och okej att få känna så va? Tror att det har mycket med tröttheten o göra ð??£

• juliaannaeva

Ja trött är man ju redan men de hör väl till småbarn åren :) jag kommer fixa de de vet jag men inland hamnar man i situationer där man tvivlar på sig själv...

• juliaannaeva

Sen tror jag att barnen (syskonen) har mycket skoj ihop när de växer upp. Så man har nog igen de mycket längre fram :)

• juliaannaeva

Åh ikväll mår jag verkligen pyton... Ligger o soffan o de känns som jag är på väg att kräkas... >

• juliaannaeva

Ja krya på oss ð???skoj att de är så många i tråden! :D alltid skönt att ha några att dela graviditeten med som är i samma sits och även sen när dem sömnlösa nätterna kommer o man känner sig lite Depp ;)

• juliaannaeva

Åh här ligger jag i 40
    Graders feber och tror att mina tuttar ska ramla av :S åh hoppas denna dagen är över fort!

Svar på tråden BF Mars 2014