BF Mars 2014
Hej jag hoppar in här om de är okej! Bf 4 mars o min lilla dotter som blir 1 den 25:e juli ska bli storasyster
känns så spännande!
På tal om vagn så vill jag ha en city select den man kan ha två sitsar på
Hej jag hoppar in här om de är okej! Bf 4 mars o min lilla dotter som blir 1 den 25:e juli ska bli storasyster
känns så spännande!
På tal om vagn så vill jag ha en city select den man kan ha två sitsar på
Det kommer vara drygt 20 månader emellan dottern o bebisen
försöker få tag på
Gyn o göra ett vul har lite små smärtor i magen :/ tror inte de är någon fara men vill kolla upp de i alla fall :)
Jag är så trött, mår illa och har lite spänningar i magen.. Ringde Gyn idag för att boka vul. Eftersom jag fick ett missfall i maj men inte fått någon mens sen dess men haft gravid känningar ända sen dess så vet man inte vilken vecka jag är i. Antingen bf 4 mars eller 29 januari... Men skulle egentligen fått göra ett ul i mitten på aug. Men nu fick jag sista juli så då ska vi fastställa vilken vecka de är :) jag är lite kluven eftersom jag känt mig gravid ända sen "missfallet" o jag blödde bara lite i 3 dagar... Men fick neg. På en gravsticka strax efter o sen några dagar senare fick jag positivt... Men hoppas lilla knytet mår bra i alla fall
Är ni som har barnen tätt lite nervös för hur de kommer bli? Min dotter kommer vara 20 månader när bebis kommer o ibland tvivlar jag på mig själv om jag kommer fixa de här men sen tror jag att de har med gravid humöret o göra för ena stund är jag jätte glad o andra stunden så känns allt bara jobbigt... Men de är väl normalt och okej att få känna så va? Tror att det har mycket med tröttheten o göra ð??£
Ja trött är man ju redan men de hör väl till småbarn åren :) jag kommer fixa de de vet jag men inland hamnar man i situationer där man tvivlar på sig själv...
Sen tror jag att barnen (syskonen) har mycket skoj ihop när de växer upp. Så man har nog igen de mycket längre fram :)
Åh ikväll mår jag verkligen pyton... Ligger o soffan o de känns som jag är på väg att kräkas... >
Jag är också tokförkyld :(
Ja krya på oss ð???skoj att de är så många i tråden! :D alltid skönt att ha några att dela graviditeten med som är i samma sits och även sen när dem sömnlösa nätterna kommer o man känner sig lite Depp ;)
Åh här ligger jag i 40
Graders feber och tror att mina tuttar ska ramla av :S åh hoppas denna dagen är över fort!