Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

BF Mars 2014

O ja har också ett par sånna sen första graviditeten! Använde dem aldrig då för jag mådde bara illa en gång o de va när vi var på kryssning!
    Men denna gång är det 1000 ggr värre så nu kanske dem kan va till hjälp!
    På torsdag fyller min dotter redan 1 år, helt sjukt vad fort det går!!! Så nu får jag försöka lägga tröttheten åt sidan lite och fixa o dona inför kalaset mamma är så snäll o ska hjälpa mig med maten så jag ska bara göra tårta
    Men nu ska jag passa på att få några timmars skönhets sömn innan dotter vill ligga emellan osa och snurra runt!

• juliaannaeva

Åh grattis ð??? vad skoj med två! Är också lite rädd för jag har två där inne mår så mycket sämre i denna grav. Men ska jj på vul nästa vecka så de syns ju då

• juliaannaeva

Jag ammade bara min dotter i en månad för de funkade inte längre p.g.a. Magsäcks operation... Mjölken blev för fattig på
    Näring så hon blev aldrig nöjd. Men på mig kommer det också mjölk nu!

• juliaannaeva

Ang. Operation och amning så är de jätte olika, jag hade massor med mjölk men den var som blask, innehöll inte tillräckligt så dottern skulle bli mätt. Men har en kompis som fått barn och också gjort den o hon har jätte bra mjölk och helammar! Så ska man amma så får man verkligen se till att äta massor så den blir innehållsrik! :)

• juliaannaeva

När jag va gravid sist så ville inte min frisör bleka mitt hår, hon sa att blekningen är så stark så den kan gå ut i urinen! Men har en kompis som är frisör o hon hade aldrig hört talas om de så de är nog väldigt olika. Vi har berättat för våra närmaste men snart kan jag inte heller dölja de. Går in k vecka 10 på tisdag o på onsdag är de dags för vul! :D

• juliaannaeva

Ja min är med jätte svullen! O sen va de ju inte längesen man blev av med gravid magen så antar att livmodern växer lite snabbare denna gång än första!

• juliaannaeva

ISawas: jag mådde toppen med dottern! Men denna graviditet har jag allt fått känna på illamående, ömma bröst, hunger - ingen matlust alls!

Ja dem frågorna har jag också funderat på... Men min dotter är ju bara 1 år. Tror hon kommer acceptera den nya bebisen bra, bara hon får va delaktig så gott som går :) tänker att på 9 månader hinner hon ju också ändras :)

• juliaannaeva

Det kryper i mina ben på nätterna,ända som hjälper är värme o det är inte jätte skönt i värmen :/

• juliaannaeva

Är för övrigt helt slut idag! Varit i Ullared hela dagen o massor med folk som vanligt! Hade varit skönt med lite sov morgon imorgon men dotter ska få 1-års spruta :/
    Men sen på onsdag är det dags för vul :D längtar ihjäl mig!
    Har inte mycket symtom kvar men trött fortfarande (är i o för sig alltid lite trött av mig) illamående börjar avta... I alla fall de värsta! Går in i vecka 10 imorgon

Svar på tråden BF Mars 2014