Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Ja jag ska ringa en konsument råsgivAre idag o se vad jag har för rättigheter i detta...känns jävligt surt...

Jag har en jätte fin brio happy till salu om någon är intresserad ligger ute på blocket! årsmodell 11 men uttagen 12

• juliaannaeva

Här hos oss så kan man göra vul hos en, o då kostar de bara 100 kr... Han går på landstinget o har gott om tider. Dock har han lite gammalmodiga maskiner men man ser i alla fall ett foster
    Vad får ni andra betala som gör privat?

• juliaannaeva

Hoppas du får de uppkollat, inget kul att gå i ovisshet!

Imorgon går jag in i vecka 12 (11+0) så nästa vecka tänker jag jubla och berätta för mina vänner än sålänge är de bara några få vänner o familj som vet om de :)

• juliaannaeva

Bor också i Skaraborg men har precis flyttat från landet till en lgh i stan har en dotter som är 1 och en liten vovve

• juliaannaeva

Jag har haft så några gånger o har fått dalacin utskrivit, tyvärr så kommer de ju ofta tillbaka... Men de är helt ofarligt under grav. Jag fick också de när jag var på vul o har behandlats nu

• juliaannaeva

Ja de är inget vidare :( har nog haft de 4 ggr tror jag. Men oftast så kan man be om några uttag åt gången så behöver man inte lägga sig i den berömda stolen varje gång för att konstatera de... ;)

Jag tar lactal emellanåt för att hålla ph balansen i schack finns ju receptfritt på Apoteket!

Skönt att ni såg två sprattlande knortar där inne!

Ska ni ta reda på kön?

• juliaannaeva

Gå in i vecka 12 idag, illamåendet har avtagit men tröttheten kvarstår! Dock lite bättre men finns fortfarande!

O känner mig inte särskild gravid, men tror Inte de är någon fara

Svar på tråden BF Mars 2014