Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Jag har fått ett vul bokat 31/7 men fick också tjata mig till ett... Man kan gå till en gubbe i stan som gör vul utan problem men hans maskiner är utgamla o hela hans sätt ät ganmalt... Va där i maj nät jag fick missfall trodde jag men han kunde ju inte svara på
    Vad de va... Så de återstår o se sista juli om de blir en januari bebis eller mars bebis

• juliaannaeva

Idag är illamåendet 1000 ggr värre än vD de har varit... :( blä... Har precis lämnat dotter hos mormor o nu är jag o mannen på
    Väg för en heldag på smögen bryggorna! Jag ska ligga på en klippa o äta salta chips och lyssna på musik! Ska bli så skönt att bara få vila en hel dag!
    När man har en liten så får man ju inte så många tillfällen
    Hoppas alla får en solig o bra dag trots illamående o andra besvär :)

• juliaannaeva

Ja de ska jag verkligen göra hon blir 1 år om en vecka! :D det här året har gått så sjuuuukt fort!

• juliaannaeva

Vi har haft en brio sing, brio happy och en emmaljunga scooter! Tycker alla 3 har varit toppen men nu ska vi sälja happyn (så är de någon som vill köpa en kanonvagn i jätteformat skick så hojta)
    Vi ska köpa en city select! Syskonvagnen som man bygger på längden ist jätte smidig i bilen då vi inte har den största bilen och dessutom hund! :)

• juliaannaeva

För mig är de jätte stor skillnad, med första så mådde jag hur bra som helst! Mådde aldrig illa eller hade ömma bröst. Var dock lite trött fram till vecka 14.
    Men nu mår jag illa hela dagarna har svårt att få i mig mat och brösten gör såååå ont :( o tröttheten kvarstår!

• juliaannaeva

I helgen ska jag besegra min trötthet och illamående!
    Minbästa vän och hennes son som är lika gammal som min dotter är
    Här hela helgen! Nu sover båda barnen gott och jag dricker ett glas cola med citron i och hon dricker vin hoppas alla får en bra helg för ska jag ha! :)

Svar på tråden BF Mars 2014