BF Mars 2014
Jag dricker Inte kaffe längre :/
Jag dricker Inte kaffe längre :/
Tji fick jag för att jag sa att illamåendet är på g bort... Spydde precis när jag öppna min dotters barnmats burk! Bläääää vad de luktar :o
Åh imorgon 08.30 är de dags för vul :D
Nu är jag hemma från vul med två fina bilder på våran lilla knodd! Vecka 10 stämde bra o man såg ett fint hjärta slå
känns underbart! P
Vet någon om man kan o hur man lägger in en bild från mobilen? I så fall kan jag lägga in här
men man ser som en liten böna typ o sen visade läkaren att det tickade ett litet hjärta... Det såg man på skärmen men man kan inte höra några hjärtljud än! O inte se några direkt ben o armar men som en böna typ
Lycka till, försök fokusera på skärmen o slappna av, vips så är de över även om det känns som en evighet man ligger där o blottar sig. När jag gjorde vul igår så va jag jätte nervös för vi har en manlig Gyn läkare som jag verkligen inte tycker om, han är otrevlig, hårdhänt och kan inte alls sätta sig in i en gravid kvinnas oro... Känns som om han tar allt med en klackspark... Men igår tänkte jag att eh jag biter ihop! O det gick bättre än vad jag trodde även om det fortfarande va väldigt obehagligt....
Åh grattis vad glad jag är för eran skull!
haha samma som min läkare då, inte lämpad för jobbet!
Känns konstigt! Idag börjar jag jobba heltid efter 5 veckor semester... Jobbar visserligen bara 2 veckor innan jag går på mammaledig igen o jobbar bara 12 timmar/vecka. Men dotter är hos min mamma o pappa så har kunnat ligga o dra mig i sängen hela morgonen! Vet inte när de hände sist :o men känns som jag behövde de här för idag ska vi tillbringa en heldag på Liseberg o avsluta med lite allsång ð??? tror jag kommer va rätt matt i kroppen ikväll ;)
Jag har inskrivning den 22! Känns som lång tid :(
För övrigt så är jag lite eller väldigt irriterad idag. Har järnbrist och dem ska testa o ge nog järn intravenöst, hade hämtat ut receptet o fått tid o allt, men läste igenom den där bipacksedeln i morse o där står det att det absolut inte få ges om man är gravid i månad 1-3 o de är ju jag.
Ringde då för att du dubbelkolla, även fast läkaren vet om graviditeten o hur långt jag är. Men först gav han klartecken men ringde tillbaka o sa att jag inte kunde ta de o han tyckte inte jag skulle ta de under hela grav. Känns så jävla surt, 880 kr kosta de där o jag kommer aldrig kunna använda de då, för se går ut januari -14 o jag har ju bf i mars!
Blir så irriterad!
Va inne på Apoteket o frågade, men dem kunde inte köpa tillbaka recept belagda mediciner... Slutade med att jag gick ut 100 spänn fattigare och en ny medicin rikare... Blev så jäkla sur! För de är verkligen läkaren som tabbat sig, han skulle ringa imorgon o då ska han få höra vad jag tycker om hans misstag! ð??