Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

BF Mars 2014

Åh vilken hormon sting jag har denna fredags kväll!

Mannen har de inte lätt ikväll kan jag säga, gjorde ju inte de bättre av att dottern skrek sig till sömns :( hon har sovit så himla dåligt i sin egna säng, o ska bara ligga hos oss. Nu har vi börjat ta fighten att hon ska somna i sin säng. Tog bara 1,5 timma idag :(

• juliaannaeva

Hon är 13 månader o har en vilja utan dess like!

Men skönt i alla fall att när hon väl somnat så sover hon hela natten i sin säng. Men går väl ge de någon vecka blir förhoppningsvis bättre snart

• juliaannaeva

Jag har carvings på salta patroner, filidutter och lättfil med start.

Hade köttfärssås o spagehtti i början men de börjar försvinna... Kan bli riktigt sugen ibland!

• juliaannaeva

Ja underbara lördagsmorgon! Inte gott upp än, dottern vakna halv 7 men gick upp lekte själv o mannen gick upp 8 o gav henne frukost, nu sover hon lite igen o jag ligger o knappar på telefonen o hör blåsten utanför dörren... Tänker inte göra många knop idag!

• juliaannaeva

Ja jag känner igen mig i de där... Med dottern fanns de Inte att de kunde gå fel men nu är jag jätte nojjig!

• juliaannaeva

Vecka 13 idag! Men all symptom på att vara gravid är borta, hoppas allt Storbritannien till känns så länge att vänta 5 veckor på rul men o andra sidan så har ju tiden från vecka 8-13 gått skitfort!!!

Hoppas alla får en fin dag, här är de köar blå himmel o lite kyligt, älskar att hösten är på väg!

• juliaannaeva

Hahahaha ne Storbritannien får jag inte heller in, hoppas allt står rätt till skulle de va ;) tokigt kan de bli ibland! Jag jobbar bara lite vid sidan om föräldrar ledigheten o börjar alltid 14-18 o helg 9-18 men då får jag också välja när jag vill jobba helg :D

• juliaannaeva

Jag födde ju min dotter 25 juli förra året o de va olidligt att vara gravid i juli! Fy fasen, satt i mammas källare när de va som varmast!

Undra vad man ska hitta på till vinterjacka i år, har ju rasat i vikt, så redan köpt en ny garderob, känner ju inte direkt för att köpa en till jacka nu!

• juliaannaeva

Jag är också trött.... Vill soooova, men dottern tyckte de va morgon kl 06... >< bara att pallra sig upp!

Svar på tråden BF Mars 2014