Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

BF Mars 2014

yeenie skrev 2013-08-22 07:32:35 följande:

Härligt! smile1.gif
    Vad skönt! Då har vi samma bf än så länge, jag kanske blir flyttade ngt på rul!
  • juliaannaeva

Bor ni nära Skövde tjejer? Jag bor i Lidköping så ska föda i Skövde! :) vi gör vul så nära 17+3 här i lisch! :) jag kommer va i 17+2 när jag gör. :)

• juliaannaeva

Aha ne de är ju inte långt :D ja häftigt det vore! När har du bf? Jag har typ 45 min till Skövde

• juliaannaeva

Asan25: usch vad tråkigt beklagar :(

Igår drack jag en kopp kaffe, första på 8 veckor o ända sen igår så har jag mått skit :( vet inte om de kan va kaffet eller så har illamåendet kommit tillbaka :(

O nu går magen verkligen inte att dölja längre.... Var o lyssna på musik här igår o 3 st kom fram o sa grattis... >< i förra grav så syntes de inveckla 20 typ men nu syns de redan!

• juliaannaeva

Ja nu syns de betydligt mer än sist! O idag när jag vakna så rann de mjölk ur brösten :S redan?!

Jag har haft mycket flytningar men blev bättre när jag fick dalacin :)

• juliaannaeva

Jag måste också äta hela tiden men känns mest som det är sug, men sen när jag ska äta vanlig mat o känner lukten av den så mår jag illa :S

Igår var de festival här med massor musik o erbjudanden. O lukten av all munkar o sockervadd var verkligen VIDRiG!!

Svar på tråden BF Mars 2014