• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Ännu vecka 10+3 å mina symtom är att kag fortfarande mår illa på morgonen men lite bättre på dagarna men hiskeligt trött istället... Ömma bröstvårtor, kissar hela tiden ... Men annars har det lugna ner sig.. Kollade på mina twins igår å då såg allt bra ut

• Afla
    tjejhalmstad skrev 2013-08-13 08:25:08 följande:
    var det fler här som inte har så mycket symptom nu? v.9-11 ca?

Är i 9+2, är trött men känner inget annars, med de andra barnen har jag mått väldigt dåligt så det känns lite konstigt
  • IdaMaria85

Hej tjejjer! Följer dagligen allt som skrivits här men är lite dålig på att skriva själv. Idag går jag in i v 10. är sjukt trött, kissar konstant, Mår illa så fort jag inte äter och har migrän från och till..
    Idag skall jag på ultraljud. känns pirrigt då jag i feb fick ett tidigt missfall, dock skulle det förvåna mig nu med alla symtom jag har (magen är redan stor) :D

Längtar så efter att få se det lille fröet eller dem? :O har en svag aning att det kan vara 2, då jag plussade extremt tidigt bim - 7

Men men vi får se..skriver sen och meddelar

kram kram..
    kul att vi är så många och vad kul för dig Novalie att du fick se dina 2 :D         

• Pixlar

Mina symtom har också avtagit, är i v9. Har faktiskt kunnat jobba fredag, måndag och idag. Orkade till och med gå och shoppa själv med dottern i lördags! Men jag är övernaturligt trött på kvällarna så det blir många tidiga sänggåenden och så är bröstvårtorna ömma som sjutton.. Och magen putar, ojojoj.

• juliaannaeva

Gå in i vecka 12 idag, illamåendet har avtagit men tröttheten kvarstår! Dock lite bättre men finns fortfarande!

O känner mig inte särskild gravid, men tror Inte de är någon fara

• IdaMaria85

Nu har jag vart på Ultraljud, å visst var det en liten sprallig bebis där inne med tickande hjärta:D så otroligt lycklig just nu. Bebisen vinkade till mig. Själv kom några glädjetårar och nu infinner sig ett lugn i hela min kropp.
    Blev tillbakaflyttad 3 dagar så BF 14 Mars.. :D