• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Jag ser tyvärr inte din bild tokigt att man kan se vissa å vissa inte ;( jaja , de löser sig kanske med tiden

• Snowflakee

Jag ser din bild  Novalie2013 :) Ja det kan ju vara dags och berätta, nu när du ska ha tvillingar fick du något annat beräknat datum då? eller går man 40 veckor med tvillingar också? 

• Novalie2013

Nej jag har oxå 40 veckor räknade , men troligtvis hinner jag inte dit .. Men.. Det finns många som går till 40 veckan, men jag får inte gå över den tiden som ni, ni kan gå 42-43 v. Men dom anser tvillingar klara tidigare pga att moderkakan inte orkar försörja barnen efter 40 v. Ja min mage börjar bli lite större har ju knäppt kort sen typ v 7 så skillnad ser man haha.. Ska prata med min chef .. Funderar dock på hur jag ska säga ( du , de hände en sak när jag va mammaledig hahaha ) ja de ska bli kul å se minen

• Novalie2013

Får jag fråga vart i Dalarna du bor snowflake ? Behöver inte svara kan ju va kul å veta om man möter dig på affärs kanske hahaha men jag tror ( jag har utgått från din profilbild) att de kan va Leksand eller Ludvika ... Men som sagt bara nyfiken ...

• Snowflakee
    Novalie2013 skrev 2013-08-15 08:15:50 följande:
    Får jag fråga vart i Dalarna du bor snowflake ? Behöver inte svara kan ju va kul å veta om man möter dig på affärs kanske hahaha men jag tror ( jag har utgått från din profilbild) att de kan va Leksand eller Ludvika ... Men som sagt bara nyfiken ...
    Bilden är tagen i Mora så det är ju mot Leksand hållet men bor i Falun :) Vart i Dalarna bor du då?