• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Jag bor i säter :) nu kanske nån vet vem jag är om dom skulle titta :/ men men..dom vet snart ändå :)

• himla

Hej svejs... Var till min gyn idag och fick göra ett vul... Fick se Lill- Bus sprattla runt hela 34 mm lång, ett hjärta tickade på och allt såg fint ut. Nytt bf är 12/3. Lycklig som bara den...tänkte åka förbi jobbet imorgon och berätta, så alla vet på måndag när jag kommer tillbaka vad magen beror på

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • Novalie2013
    Skrattande Vad kul att du såg lite sprattel Tungan ute
    känns alltid skönt efter ett lyckat vul !!
    ska oxå berätta på jobbet men tar det om nån vecka :)
  • stuvadvitkål

Är jag korkad om vi vill berätta i vecka 10 att vi väntar barn? Jag tänker som så här, visst det är tidigt o inte kul om något skulle hända, Men bor på ett såpass litet ställe att skulle något hånda så skulle alla ändå få veta för alltid någon som läcker, eller vad tycker ni?

• anaconda
    stuvadvitkål skrev 2013-08-15 19:13:41 följande:

Är jag korkad om vi vill berätta i vecka 10 att vi väntar barn? Jag tänker som så här, visst det är tidigt o inte kul om något skulle hända, Men bor på ett såpass litet ställe att skulle något hånda så skulle alla ändå få veta för alltid någon som läcker, eller vad tycker ni?

Vi berätta för familjen och våra vänner ca 10 st typ samma vecka vi plussa, eftersom vi kämpat ca 1 år och vi är så lyckliga över vårt pyre. Skulle de ev bli mf/ma så kommer våra nära och kära förstå då behöver man inte gömma ev ledsenheten mm. Skulle vi göra om de och berätta tidigt? Ja självklart, våra nära och kära är stöttande och jätte glada för vår skull!
  • Snowflakee

Jag har redan berättat för vår familj, vänner och även för jobbet. Om något skulle hända så skulle dom få veta i alla fall och då har man ett stöd ifrån dom. Så tycker det inte är något fel att berätta det innan vecka 12. Men alla tycker ju olika!

• juliaannaeva

Ne jag tycker inte man är korkad! Jag har valt att berätta för familjen o närmsta vännerna!

Nu är jag ju i vecka 12 så nu smyger jag inte med de, men tycker också de är lite skoj att se om folk vågar fråga ;)

Har ju gjort en gastrik by pas.. Så att påstå att man är lite rundare, är något jag tror mina vänner ogärna gör ;)

• stuvadvitkål

Sköönt, för ja tor inte att vi kommer att kunna hålla oss till vecka 12, även om jag har kub inbokat 12+3 kag vill så himla gärna berätta för våran dotter som pratar mycket om bebisar har köpt en t-shirt som det står att jag ska bli storasyster som vi tänkte att hon skulle ha på sig när vi åker runt o berättar :) har berättat för vänner min mamma o mon sambos syster så visst vet vissa men jag vill verkligen gå ut med det går in i vecka 10 på tisdag så tänkte ev berätta nästa helg när jag då (nästan) går in i vecka 11?

• frukarlssonn
    juliaannaeva skrev 2013-08-14 09:38:22 följande:
    Här i skaraborg är de kallt o ruggigt :( 6 grader va de när jag åkte till jobbet imorse
    Då bor vi nog hyfsat nära, va sex grader här med Tungan ute Bor i Skaraborg!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-14 22:42:28 följande:
    Skickar en bild på magen v 10+4 :)  Måste nog prata med min chef snart att jag kanske inte kommer tillbaka fören 2015 :P

Oj vilken fin bula Skrattande
    Olivia 090610 ~ Freja101020