• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • frukarlssonn
    Pixlar skrev 2013-08-11 08:38:04 följande:
    Grattis frukarlsson :)
    Tack
    juliaannaeva skrev 2013-08-11 08:57:12 följande:
    Grattis till giftemålet! jag bytte också namn men skriver fortfarande fel ibland haha ;)
    Kommer garanterat hända mig av bara farten

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • thecrazyone

Stort grattis frukarlssonn!! Jag hoppas att ni hade en toppendag! Jag bytte själv efternamn vid giftermål för snart 10 år sen och jag är så van vid mitt nya namn att jag vid något tillfälle inte ens mindes vad jag hette tidigare Tyst Så senil är jag Solig

• frukarlssonn
    thecrazyone skrev 2013-08-11 10:32:54 följande:
    Stort grattis frukarlssonn!! Jag hoppas att ni hade en toppendag! Jag bytte själv efternamn vid giftermål för snart 10 år sen och jag är så van vid mitt nya namn att jag vid något tillfälle inte ens mindes vad jag hette tidigare Tyst Så senil är jag Solig
    Hihi

Tack
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Melody 88
    Hej! 

på er alla, det var flera veckor sen jag skrev här, var då i v 5 -6 kanske, går in i v 9 på tisdag, vill bara kicka in och se hur det går för alla, jag har milt illamående som svag åksjuka som bara gnager kan vara drygt ibland, men man blir van, ska väl vara glad att jag inte har det värre, vill mest bara säga att jag inte är inne här så mycket och skriver tills jag passerat v 12 och känner att jag mår bättre och har mer energi, trötthet är en faktor, och sen orkar jag inte läsa om illamående spyor och så, då jag är rätt känslig. Men jag kommer absolut att återkomma så fort man fått passera vecka 12, och börjar känna sig sakta men säkert bättre, vet inte om min mage växt nått eftersom jag hade mage innan men det tvivlar jag starkt på att den gör så här tidigt i en graviditet...

Varit på semester, och kom hem idag, köpt lite mamma kläder, vete sjutton vilken storlek man ska ta men antar att det är samma storlek som man har på vanliga kläder...
  • yeenie
    frukarlssonn skrev 2013-08-11 08:01:17 följande:
    Tack allihop dagen va helt underbar på alla sätt PS jag har bytt nick jag är fd marinero

Håret blev så vackert så jag ville inte ta av mig löshåret och allt men tyvärr så måste håret lämnas tillbaka Längtar ihjäl mig efter fotografierna och tyvärr så har jag och min man (känns ju hur konstigt som helst oc skriva man Förvånad) inte haft ngn typ av smekmånad men vi fick ett presentkort på en sida där de säljer olika typer av upplevelser så vi kommer boka ngt så fort som möjligt för jaglängtar verkligen efter att bara ha tid men honom. Är så otroligt sällan, nästintill aldrig som vi har det. Mkt pga att mina föräldrar bor en bit bort.

Två av Davids kompisar såg min mage direkt och frågade D rätt t om jag va gravid och d kunde han inte låta bli att erkänna Jag va verkligen sjukt svullen och vid presentöppningen blev jag så matt och skakig i bena så jag fick sätta mig ner. Känner verkligen av denna graviditet på ett eller annat sätt nu
    Grattis från mig också! Vad kul att du blev så nöjd med håret. Håret gör så himla mycket! Blir själv sugen på giftermål Vi har varit tillsammans i 7 år så vi kanske väntar till 10-årsdagen. Skulle verkligen vilja gå ner alla kilo som jag har dragit på mig innan vi gifter oss. 
  • yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-08-11 11:17:19 följande:
    Idag blir de lite ensam stund för mig skönt !! Dottern får vara med pappsen i garaget
    Härligt :) Jag hade också lite egentid idag, välbehövligt! Hade lätt kunnat somna på soffan men gjorde lite nytta istället
  • Novalie2013

Jag gjorde ingen nytta alls men jag åkte iväg på en heldag med glädje å skratt med svärmor min önskar jag hade orken å lusten till att städa hemma men den finns inte där än... Imorn blir de BM kl 10.00 ska bli intressant å se vad hon säger

Svar på tråden BF Mars 2014