Brukar hålla till i en annan mars-tråd men hoppas att det är ok att jag skriver här med.
"Har varit på mitt vul idag, men blev inte mycket klokare eller lugnare av det. Ska vara i v.7+2 och det kan diffa några dagar så möjligtvis v.6+9. Bebisen syntes och hjärtat slog, men den var mindre än förväntat. Mannen såg den, men jag kunde inte riktigt se skärmen så jag såg bara en prick.
Läkaren var positiv, men ville ha mig till fulla v.5 eller 6. Det stämmer ju inte.
Ska få gå dit om en vecka igen.
Mannen är glad för att hjärtat slog, men jag har hört att om de inte motsvarar storleken för veckan man är i så är något fel. Han såg huvud och armar och hjärta. Jag såg två prickar, men gyn såg också. Hon mätte den inte. Nästa veckas VUL är för min skull eftersom jag blev jätteledsen av att den var mindre än den skulle. Hon sa att maskinen kan diffa en vecka, men det tror jag inte på riktigt.
7+2 är tidigt, men jag hade sett att den skulle vara ca 11 mm då. Vet inte hur stor den var. Men syns hjärtat i v.5??
Jag vet inte vad jag ska tro.
Visst hoppet är inte ute, men den kan inte vara gjord nästan två veckor senare."
Någon som kan hjälpa mig att tyda resultaten.