BF Mars 2014
Inte avundsjuk på dig Malin ;-( har gjort de å ska kanske göra det , men senare i graviditeten.. Hade lägre BMI denna gång som startpunkt ... Så möjligtvis v 20 typ
Inte avundsjuk på dig Malin ;-( har gjort de å ska kanske göra det , men senare i graviditeten.. Hade lägre BMI denna gång som startpunkt ... Så möjligtvis v 20 typ
Va kul
skönt att de är fint väder iaf
eller iaf här
tror de är skapligt i hela Dalarna
Här är de 20 + i solen men något mindre i skuggan dock
Va tråkigt :-/ men du slapp ju vänta jättelänge iaf
Skickar en bild på magen v 10+4 :) Måste nog prata med min chef snart att jag kanske inte kommer tillbaka fören 2015 :P

Jag ser iaf min bild i telefonen
men va trist ..kan de va att dom är för stora då? jag kapade min bild å sen satte jag på en märkning på den... funka ju iaf :) med tanke på att pixlar ser min :)
Jag ser tyvärr inte din bild
tokigt att man kan se vissa å vissa inte ;( jaja , de löser sig kanske med tiden
Ser du min juliaannaeva?
Nej jag har oxå 40 veckor räknade , men troligtvis hinner jag inte dit .. Men.. Det finns många som går till 40 veckan, men jag får inte gå över den tiden som ni, ni kan gå 42-43 v. Men dom anser tvillingar klara tidigare pga att moderkakan inte orkar försörja barnen efter 40 v. Ja min mage börjar bli lite större
har ju knäppt kort sen typ v 7 så skillnad ser man
haha.. Ska prata med min chef .. Funderar dock på hur jag ska säga
( du , de hände en sak när jag va mammaledig
hahaha ) ja de ska bli kul å se minen