• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Afla
    anaconda skrev 2013-07-31 13:14:57 följande:
    Ja jag tror eftersom vi va ca 8-10 mammor på samma samtal så körde dom nog lite annorlunda, allt tog väl va 1timme och 10 min!

Idag har jag verkligen gråtit av lycka, tårarna bara spruta! Fick se pyret på vul och hjärtat slog så fint, nu känns nog allt lite mer ja jag vet inte, på riktigt! Eftersom vi kämpat i 1 år och 1 månad så känns de verkligen i mitt hjärta! Här kommer en bild! Är i v 7+30

Är också i v 7+3 idag, så det är alltså så den ser ut nu, liten liten böna :) Vad mysigt att få se sin bebis :)
  • Afla
    Malin8803 skrev 2013-07-31 18:38:02 följande:
    Har inte fått nån mer brunröd flytning. o gjorde ett test ändå vet att det kanske inte stämmer men de va plus.

Har läst lite o de e vanligt med sånt,så hoppas de inte e missfall.

Det märks väl. men känner mig lite lugnare iaf.

Man kan ju inte ha otur två gånger. fast som sagt det märks ju . får se vad som händer i veckan .

S00L skrev 2013-07-31 18:59:04 följande:
    Malin8803, samma sak hände mig idag och man blir ju skiträdd. "Självklart" kände jag molande värk också men det var nog bar inbillning för det försvann när jag lugnat ner mig. Det är bara o vänta o se, dvs det värsta som finns...

Får verkligen hoppas att det inte är missfall som är på gång för er. Säger som de andra, borde de inte göra vul?
  • Vim
    Malin8803 skrev 2013-07-31 15:45:30 följande:
    Hade du symptom kvar när du blödde?
    Så grav test kan visa plus även om de skulle va missfall?:( fan då.
    Kan man ha otur två gånger? Hoppas inte.
    Jag började småblöda (vissa dagar inget och andra dagar mer) i  V 10, men gjorde ett positivt gravtest hos BM vecka 13 och först i V 16 fick vi göra ett UL och då såg de att fostret redan hade dött i vecka 7-8 men inte stötts ut och livmoderna var samma strl som om jag vore i  v 10-11. Så vore jag du skulle jag se till att få åka in och kolla upp det!
  • Vim

Förresten, jag är 28 årig tvåbansmamma till två söner, en 8 åring och en 9 månaders, Bräknad BF 15 Mars

• Jessspaaa
    Emmlala skrev 2013-07-31 19:40:54 följande:
    Har till stor förvåning och lycka plussat och verkar vara i v 6 (5+4) Glad
    Bebis beräknad till 28-30 mars

Kontaktat barnmorskemottagningen och har inskrivningssamtal 27/8

Första graviditeten och är 25 år gammal :) 
    Grattis. jag är i samma vecka fast 5+3 och har inskrivning 29/8, är också 25 fast detta är mitt andra barn :)
  • Jessspaaa

Nu börjar jag bli lite orolig.

Jag fick ett svagt plus när jag testade mig i Måndags. Jag har ömmande bröst och känner mig lite små svullen. har som molnande värk, men har dock inte så mycket flytningar. Den är genomskilning dock. Inget illamående, är ganska så trött. lätt irriterad. 

Så många tankar i huvudet , som att jag kanske inte är gravid o.s.v.  

Ska jag göra ett nytt test kanske?  

• Pixlar

Malin8803, jag hade en liten brun flytning idag, plus lite molvärk, men det var bara det lilla sen har det inte varit något mer. Jag blev orolig först, men nu tar jag det med ro. Som du säger, det sägs att det är väldigt vanligt, och när jag fick missfall i höstas minns jag att det gjorde väldigt ont och blödde rikligt nästan på en gång.

• Prinsessan på ärten

Godnatt tjejer, själv har jag bränt av 3 avsnitt av orange is the new black. Innan dess såg jag " call the midwife".. Handlar om barnmorskor i fattigt 50 tals London... Gjorde mig ganska tacksam över dagens mödravård. Och lite hispig :) men mest tacksam. Netflix, toppen i sommarstugan!

Svar på tråden BF Mars 2014