-
jag längtar otroligt efter min mus, inte sätt den på månader känns de som samt att få pyssla om den lite saknar jag =) Ska köpa en lyx rakhyvel till den dagen vi äntligen kan ses igen och spendera tid i duschen igen =)Längtanefterlilladig skrev 2014-02-12 21:56:54 följande:Min bästa kompis har nu gått över beräknat dag med 2 dagar med sitt andra barn. Vi pratade länge igår om förlossningen osv. Hon sa att det känns så underbart när barnet är ute & man kan böja sig ner, röra sig fritt, vrida sig & dessutom se sin mus haha. Saker man verkligen uppskattar sen när bebisen är ute tydligen. -
Blir gräs änka snart då min man ska åka på kryssning med jobbet och kommer hem imorgon sent på kvällen! Så ikväll blir de mys hemma själv med massa gott!
-
jag tycker han är värd att åka iväg med jobbet för en sista party med grabbarna =) plus att jag fick ju en väldigt fin present innan han åkte =) han ringer och smsar massor och undrar hur det är med mig o bebis, (han va nära att avboka in i de sista, men jag övertalade honom att bebis inte kommer idag)TomMon skrev 2014-02-14 17:51:52 följande:Bra tajming din mans jobb har som bjuder på kryssning med övernattning (utan respektive) på alla hjärtans dag! :D -
Grattis...TomMon skrev 2014-02-14 17:53:30 följande:Här firas 11årig förlovningsdag samt 5årig bröllopsdag med att beställa två familjepizzor. Till efterrätt blir det en påse lösgodis, haha! Omg, småbarns- samt graviditetslivet påverkar en verkligen! :D
-
här är de mensvärk till och från underdagarna, har även börjat få typ strålande pulserande värk i ryggslutet. Jag har iaf tur att sammandragningarna inte känns på mig utan känner bara att magen blir hård under en tid. Bebis är helt vild mest hela tiden spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, och hoppas bebis kommer in i bättre sömn perioder när hon kommer.
Så härligt att sitta utan tröja och bara titta på hur magen ändrar sig tycker det är så coolt.
-
Joma: grattis, antar att du svarade JA på din sambos fråga!
Vi ska försöka planera in en vigsel till nästa sommar (om inte vi hinner med att bli med syskon) -
Vaknade av bästa smset!!
Fk beviljar min sjukskrivning från 1 jan-21 mars, dom har bråkat så fruktansvärt med mig så idag är bästa lördag någonsin, har en otroligt bra SGI (enligt mig själv och som jag fick fajtas rejält om) och nu att sjukskrivningen gick igenom! Känns som om nu kan man slappna av innan bebis kommer, största stenen har släppt från mina axlar!!
Happy face!
Annars gick gräsänk grejen bra, haft otroligt svårt och sova pga att min man inte är hemma! Bor på landet i ett gammalt hus och hatar att sova själv,
Ikväll blir de ut och äta med massa vänner i Uppsala så hoppas på en otroligt trevlig kväll!! -
Tack! Har som sagt bråkat otroligt med dom, handläggaren har övervägt att inte betala/godkänna men igår ringde min läkare till handläggaren på fk och typ skällde (då fk inte tyckte mina läkarintyg va speciellt bra) och fk skulle ta beslut i tisdags! Så underbart just nu!
-
Nu har jag äntligen packat ner de mesta som ska med till förlossningen/bb, helt plötsligt är allt så verkligt! Fin slipar även på typ ett förlossnings brev, mest om vad för bedövning jag vill ha och inte!
I två dagar känns de ett sånt tryck neråt så jag har trott att ni kommer bebis, varje steg känns som om I am in hell värk, även fått starkare förvärkar i ryggen (mest när jag kör bil) och även mens värken har blivit mer intensiv!
Är i v 36 så hoppas bebis stannar iaf minst 1-2 veckor till.... Sen är jag redo, för nu är de över 100kg och tygnden är så påfrestande till mina 160cm korta kropp!
Positivt är att vi hämtar nya bilen idag som jag fick i alla hjärtans dag present! -
Har varit inne på förlossningen sedan 17 igår pga minskade rörselser, blev in lagt och gjort ett antal ctg som visar att hjärtat slår helt perfekt och ultraljudet visar nästan inga rörelser alls, dom vet inte riktigt felet, ska till spec. mörda vården tror jag de va men just nu väntar vi på läkare för utlåtande,
Personalen på akademiska sjukhuset i Uppsala är så underbara!