Första barnet - BF Mars 2014
Tror jag lyckats hitta nu hur man gör grupp hemlig här på fl, fixar ordning de senare när jag får tid vid datan!
Grattis attali!!!!
Tror jag lyckats hitta nu hur man gör grupp hemlig här på fl, fixar ordning de senare när jag får tid vid datan!
Grattis attali!!!!
HEJ ALLA!!!
NU TROR JAG ATT JAG GJORT RÄTT OCH FIXAT EN PRIVAT GRUPP ÅT OSS.
www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/forsta-barnet-bf-mars-2014-123638
klicka på länken för att ansöka om medlemskap
Lägger till er senare vid datan :)
Lycka till!!!!!
Imorgon har vi bf enligt våra egna räkningar då vi försökt i ett år men efter rul 17 oktober är de bf om 7 dagar! Ska bli kul och se vad som är närmast!
Lillsmurfan är nog inne på fl tror jag!!
Åh vas roligt!!!! Hoppas de gick bra för dom båda :)
Väldigt tyst här inne just nu! Ligger alla i en bebis bubbla kanske? Vi har bf på fredag och sista besök hos bm imorgon!
4 dagar kvar till bf, sista besök till bm idag, ska be om en undersökning för att se om de hänt nåt där inne :) igår kväll hade jag fruktansvärda värkar men dom avtog helt vid sänggående, nu när jag sitter i soffan kommer dom tillbaxs, lite mer, börjar bli då tok förkyld med ont i halsen så vet inte om jag skulle klara en fl just nu :(
Ansök om medlemskap i vår privata grupp.... många som inte ansökt än men som kanske vill vara med??
www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/forsta-barnet-bf-mars-2014-123638
Kom med Ideér om vad vi vill prata om och ha för diskutionstrådar om, kolla in gruppen iaf =)