• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-19 09:16:49 följande:
    Hur går det tjejer något nytt???
    Ingenting här iaf, sitter faktiskt och tar ett glas rött efter första dagen på lärlingsplatsen :) 9-18 mån-tors. vart hemma 11 veckor så helt slut haha  neg test idag. dock svagt rosa igår men antar att de är spök, får sånna någon dag varje månad ;/ dumma test hehe.

Vincent 080622 <3
  • linnn89

Man ser något :) hoppas det är nått annat bra... Har du inte fått svar från läkaren då??

• Geléhallon89

linnn89 förstesten att du inte hurrar mer? haha efter mina 2år så hade jag skrivit att jag satt hjörtat i halsen och dött typ... jag förväntar mig ett test med två starka streck varje dag inprincip :P 

Vincent 080622 <3
  • linnn89

Vad menar du inte hurrar mer?? Hhh förstod inte vad du menade.. Ska du testa dig igen då?? Eller har du gjort det?? När är din bim?

Det klart att man förväntar sig två tydliga streck OCH man blir ju besviken varje gång det inte blir två streck.. men glöm inte att det är din första kur..

• Vela81

Har idag tagit första tabl pergo.. känner av en lite pirrande känsla i brösten, känns det igen hos er andra?
    fått tid på gyn nästa onsdag för VUL - så skönt att äntligen vara igång på riktigt!!!!

Zandra; va jobbigt att inte veta, hoppas du får besked från läkaren snart..

• Geléhallon89

Fick mens idag så bara påt igen så smsa min läkare så hoppas han ringer imorgon. :) 

Vela81 skrev 2013-08-21 19:34:37 följande:
    Har idag tagit första tabl pergo.. känner av en lite pirrande känsla i brösten, känns det igen hos er andra?
    fått tid på gyn nästa onsdag för VUL - så skönt att äntligen vara igång på riktigt!!!!

Zandra; va jobbigt att inte veta, hoppas du får besked från läkaren snart..
    Jag fick värk nästan direkt i äggstockarna efter första tabletten sen onda bröst :)
    Ja visst känns de skönt :) man är mer hoppfull :)

Vincent 080622 <3
  • linnn89

Du har väntat ju ganska länge på din läkaren? Men du gick till slut svaret själv...

Svar på tråden Pergotime, följas åt?