• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-22 12:46:31 följande:
    Du har väntat ju ganska länge på din läkaren? Men du gick till slut svaret själv...
    ja :) men jag hade haft en jätte bra ägglossning sa han på dag 16-18. vi som hade sex inprincip varje dag. aja påt igen fick nya tab :)
    Vincent 080622 <3
  • linnn89

Oj va bra... Det händer saker ju... Håller tummarna för dig nästa månad :)

• Trasan87

Trasan inväntar Äl som borde vara någon gång nästa vecka Hoppas vi ska hinna mysa något då, det är inte alltid så lätt att hinna och orka med när man jobbar i veckorna!

Har du gjort något mer test linn? känner du något annorlunda? :) 

• linnn89
    Trasan87 skrev 2013-08-23 21:29:53 följande:

Trasan inväntar Äl som borde vara någon gång nästa vecka smile1.gif Hoppas vi ska hinna mysa något då, det är inte alltid så lätt att hinna och orka med när man jobbar i veckorna!

Har du gjort något mer test linn? känner du något annorlunda? :) 

Jo jag vet.. Det är jobbigt tycker jag när man känner sig pressad ( måste hinna mysa) när man ska sova tidigt och är trött och har jobb o barn.......

Yesss gjorde ett nytt test idag och visade ett tydligt positiv:) ska göra mitt sista test imorgon ( eftersom har ett test över) ska ringa till barnmorska på måndag för inskrivning( hade ringt barnmorska tidigare denna vecka o hon sa att jag ska göra ett nytt om det visar positivt ring för inskrivning)

Känner mig väldigt trött och vill bara sova o lite illamående..har ont i svanken och ömma bröst :)

Lycka till o kör hårt nu.. Uppdatera om det händer något...
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-29 14:02:20 följande:
    Hej tjejer hur går det för er?? Ni skriver inget längre?
    hehe jag brukar bli lite "borta" när mensen kommit och fram t ÄL :P  är på dag 11 nu :)
    Vincent 080622 <3
  • Vela81

gjorde VUL i onsdags, var då på dag 12, hade ett ägg på vardera äggstock, dock bara 7 mm vardera  
    livmoderslemhinnan var också 7 mm. Ska tillbaka för nytt VUL på måndag och hoppas fortfarande att jag bara ha ÄL senare - har ju cykler på 35-42 dagar

blir det inget nu så blir det dubbelkur i september 

• Trasan87

Här går man bara och väntar. Har iaf haft min första riktiga ägglossning Fick utslag på äl-stickan plus så fruktansvärt ont i ena äggstocken. Ska in på tisdag och lämna blodprov. Tyvärr fick vi bara till lite halv dåligt mys två dagar innan, så tror inte så mkt på den här månaden, men är så glad att det äntligen verkar funka

• linnn89

Hoppas hoppas att det blir nått för dig zandra... :) det är spännande att vänta på äl och sen se om man har blivit gravid el ej...

Svar på tråden Pergotime, följas åt?