Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Hej vela.. Jag förstår inte vad det menas med att de är 7mm men förstår illafall att det kanske inte så jätte positivt.. Ska det vara då större ? Och ifall hur många mm ?? Vilken dag är du på?? Hoppas det ser bättre ut idag på VUL ;) vela
Trasan.... grattis för din äl.. Nu börjar det hända grejer... Ni har ju illafall haft " " så du kan ju med stora chanser ha blivit gravid.. Eller mär var det du fick äl?? Vi håller tummarna för dig.. Skönt att det fungerar äntligen, hoppas du får glada nyheter imorgon :)
Jo det sant.. Jag hatar när jag känner mig påtvingad vad det än är för något.. Förra månaden körde vi varannan dag till varje dag hela månaden.. Ändå om man inte hade lust/ork varje gång...
Linn vi hade haha "dåligt" sex på måndagen, ägget släppte nog tisdag kväll om det nu släppte vi får se om blodprovet visar något imorgon!
Zandra usch jag vet det är hemskt med "måste" ha sex. Till nästa månad ska jag vänta med att ha sex till det blir positivt så att han inte anar något så blir det nog "bättre" sex :-P man får ta till lite små knep.
lite gladare idag :--) varit på VUL och hade en follikel som var 17x24 mm, läkaren trodde att ÄL var på G eller precis hade varit... myste med maken i lördags och det blir mys ikväll igen
ska ta blodprov om en vecka för att se så jag haft ÄL och skulle det inte ta sig denna månad så räcker det med enkelkur framöver - fortfarande lite hög på känslor