• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • linnn89
    Trasan87 skrev 2013-09-25 19:37:18 följande:

onej linn, hoppas att det är falskt alarm!!!

Jag hoppas men nästan allt tyder på ma :( vf slutar jag inte blöda/ brunblod blandade flytningar det har hållt på i ca 5 veckor... Ena stunden tänker jag att jag är fortfarande gravid o andra stunden är jag säker på MA...sååå tråkigt... Hur ska jag någonsin orka vänta till slutet av nästa vecka
  • Trasan87

Usch vad tråkigt!!! Lider med dig!! :(

Man får väl se det positiva i det isf att det hände nu så tidigt och inte senare, när det blivit något mer utav det.
    Man har ju läst om tjejer som tvingats föda ut en död bebis, hemskt!  

• linnn89

Hej tjejer.. Jag kommer tillbaka efter mitt mf... Har kisat ut massor med klumpar i måndags och nu blöder jag lite bara..

Jag vill försöka igen nu.. Känner mig så tom just nu.. Jag som var gravid o hade beräknad bf i april... Jobbigt

Men nu så snart jag slutar blöda ska vi börja på nytt igen :)

Hur går det för er alla???

• Trasan87

Tråkigt Linn, men hoppas det kommer igång snabbt!

Jag har ätit min tredje kur, och det blir nog ingen mer. Får hoppas att äl kommit igång ändå så vi kan fortsätta försöka ändå.  

• Geléhallon89

styrke kramar till dig !!

själv hade jag äl igår :D testet va starkt o test strecket va starkare än kontrollstrecken :)

• linnn89

Trasan87 hoppas det händer något på denna kur :)
    Vad händer om du inte blir gravid efter tredje kuren?? Får du något annat då? Hoppas du inte ska behöva det illafall..

Zandra.. Håller tummarna nu ;) hoppas vi får höra glada nyheter snart :)...

• Trasan87

Nä det blir inget den här, vi har haft väldigt dålig tajming på äl då sambon har varit borta båda gångerna, och han är typ aldrig borta annars. Nästa månad nu kommer jag åka iväg just den helgen som är beräknad, så känns lite segt just nu. Men hoppas att äl kommer igång normalt efter denna pergo boost. Annars får jag ringa till läkaren igen och antagligen börja om.

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-10-06 12:24:23 följande:

Trasan87 hoppas det händer något på denna kur :)
    Vad händer om du inte blir gravid efter tredje kuren?? Får du något annat då? Hoppas du inte ska behöva det illafall..

Zandra.. Håller tummarna nu ;) hoppas vi får höra glada nyheter snart :)...

jag de hoppas jag med! :) hur är det med dig?
  • linnn89

Tack zandra jo mår bättre är inte lika ledsen längre har gråtit färdigt nu... Men tyvärr har jag rester kvar.. Jag fick cytotec för att få ut resten men inget har hänt och jag har slutat blöda nästa nu ( bara lite blodiga flytningar) ursäkta min beskrivning. Har tid på fredag för ett ytterligare VUL men jag tror inte att resten kom ut..

Det som är tråkigt att detta ska ta långt tid för jag vill försöka igen..

Svar på tråden Pergotime, följas åt?