Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Denna gången känner jag inprincip ingenting av pergon. Första kuren kännde jag mig som en höggravid ragata med två äggstockar som spelade marackas! haha :P
haha vad skönt Zandra, tycker också det varit lite bättre den här månaden :-P
Har lämnat blodprov idag så imorgon får jag veta om jag haft äl, men nästan säker på det eftersom jag kände det 

Vilken dag hade du äl sist?
jag fick min mycket tidigare den här gången än förra månaden då jag trodde jag hade äl :-P så min cykel blev två dagar kortare
kanske inte är så mkt :-P
När jag ringde och frågade om progesteronvärden sa hon: oj det var 108. Då frågade jag om det var bra? då sa hon, ja alltså man ska ha över 20 för att ha ägglossning! haha så den var väldigt hög, men sen har jag tagit extra progesteron den här gången med så kan vara därför
Men allt känns annorlunda den här gången, antingen är det något *hoppas* eller så är det för jag haft äl denna gång.
Brösten känns annorlunda, tjejmagen värker, sticker, hugger på ett annat sätt och är gasig, ont i ländryggen och börjat bli lite yr. Så hoppas det inte bara är pergon som spökar, vet att den kan ge grav-symptom :-P
På tisdag har jag bim så blir kanske testa på onsdag om ingen mens dyker upp :-P
Idag så har tempen stigit ytterligare, det kan vara ett tecken 
har idag tagit blodprov för progesteron - någon som vet hur snabbt det har analyserats? kan gå in via mitt arbete och kolla men kan ju vänta tills det säkert är klart..
nu är väntan sååå lång - har haft känningar på höger sida i helgen och vaknade även en natt att det molade, var på höger sida jag hade en folliken på 17x24 mm på dag 17 (2/9) och tröttheten är på full fart, kan dock ha att göra med journalbyte på jobbet men tycker att jag verkligen vilat mig i helgen inför denna helvetes vecka....
vi får väl se om en vecka...
Ja och det känns även som typ pms och gravidtecken har/är samma sympton :-P haha
Usch stackare vad jobbigt, kan nog inte föreställa mig hur det är att vara uppe halva nätterna !! :)
Närhar du bim denna gång?
Imorse hade tempen sjunkit igen plus haft mensvärk hela dagen, så den kommer nog ikväll som vanligt.
Har hämtat ut en ny pergokur så jag är redo!! :-P
Syr för segt svar :) men har flyttat m,m :). Är på bim -4 nu. Fått ytterst svaga på testlagret men går ju inte lita på dem så beställt andra som borde komma närområdet :)
Spännande tjejer.. Zandra kan du lägga bild på dina svaga test ?? :)