Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Jag börjar också dag fem så det blir på tis. Din äl borde ju ha kunnat varit redan om du ska dit dag 16? Ca en vecka efter förväntas äl ska jag ta ett prov för art se om äl varit.
Jag fick tid den 7 augusti för vul, dag 13
Det var inte mensen som kom igår utan bara en liten blödning, tempen är fortfarande hög och brösten ömma och så brukar det heller inte vara när mensen väl kommer. Aldrig varit med om det tidigare. Får avvika min vul tid och vänta lite längre för har ju uppenbarligen haft äl nyss så den borde komma snart.
Får man fråga hur gammla ni är? :)
Jo skulle kunna varit en nidblödning men tror det bara var en mellanblödning. Hoppas mensen kommer så pergotime kan börja. Jag är 28 och min man 37.
Kommer börja med pergotime i mitten av aug - har oreg cykler pga PCOS så de kan vara från 30-50 dagar
Har två barn födda -05 och -07 där första barnet kom till efter enkelkur pergo, på första försöket Tvåan blev vi gravida på naturlig väg och nu har vi försökt sedan juli förra året, var på gyn i april och juni
jag är 32 och maken 41
Ska bli kul att följas åt
Kul med en till! Ser ut som jag också kommer börja med pergotime i mitten av aug.