Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Menar du allvar? Är du graviiid???
Gratttttttiiiiiiisss äntligen :) en stor kram till dig :)
Oh vad roligt zandra... Vilken lycka jag vet hur det känns :) grattis igen..
Jag vill också bli gravid men har inte fått ut rester efter ma. :( hur ska jag bli gravid då... Har tid igen nästa vecka på Tors orkar inte vänta plus att jag har slutat blöda..
Sandra: Grattis blev du gravid mha Pergo? Besöket igår gick kanon, ska få Pergo men läkarn ville först kolla upp mina sköldkörtel värden så det blodprovet ska tas på fredag för låga värden kan tubba cykeln och ta bort ÄL nämligen. Är det inget lånas med det ges Pergo annars måste först dosen med Levaxin ställas in först och det kan hända att det räcker. Allt såg annars bra ut med äggstockar med kanon bra amh värde ägg reserv med topp värde för min ålder på 5,5 och tjock och fin slemhinna på 14 mm och ÄL har skett från vänster äggstock och 8 ägg kunde han se fanns på höger och dom kommer absorberas av kroppen nu för ägget på vänster va snabbare. Är nu BIM + 1 och ska testa imorrn om mensen inte kommit. Hoppas inte, hoppas på plus.
Stort grattis Zandra
har tagit min andra kur pergo. I första cykeln kom mensen på dag 29, i denna cykeln väntar jag fortfarande, dag 33 idag, två neg test än så länge.
Bara att avvakta och se men väntan är så lång......
jag åt inte pergo denna månaden då min läkare hade för mycket och göra. men pergo sitter ju i även månaden efter säger dem. Men jag testade med äl test denna mån för o se om jag hade någon äl och de hade jag. vi hade sex dagen innan och dagen efter positivt ältest. :P