• Anonym (fyfan)

Varför är ni så jävla äckliga?

Jag kan verkligen inte förstå varför man bara torkar sig med papper efter man bajsat..
    Om du hade fått bajs på nån annan del av kroppen hade du väl inte bara torkat bort med papper???
    Kan någon snälla förklara varför??

• Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?
  • Spartacus
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:27:53 följande:
    Jag har en duschslang som sitter på sidan av toaletten, som de har i många länder där de inte använder toapapper.. 
    I sverige använder vi toapapper flitigt, fick till o med i thailand papper av en tjej när jag skulle låna toan för att jag va svensk.

Det e inte så fräscht att torka med bara papper och sen använda string t.ex.

Sen om man spricker lite när man bajsar och sen bara torkar med papper gnuggar man ju in såret med bajs..
    praktiskt för dig, men alla har inte en slang vid sidan av toan? och om situationen kräver så så finns det ju våtservetter...

fråga: torkar du dig med papper innan du tvättar dig eller göjsar du riktigt med händerna i rumpan? jag får nämligen inte bajs på händerna av att torka mig....  

bara för att alla inte gör som du betyder det inte att de är äckliga! sålänge folk sköter sin hygien och inte går runt med kiss och bajs på HÄNDERNA är jag en happy camper!  
  • sextiotalist
    Mandel skrev 2013-08-13 08:43:10 följande:
    Fast kör LCHF om du är fiberkänslig eftersom så många skriker att man minsann inte får i sig alla dessa supernyttiga fibrer på den dieten
    Jag kommer inte köra någon diet Flört. Jag mår ju bra, ha bra värden, har inga problem med blodsockerdippar, håller min vikt och min mage fungerar utmärkt.
  • MrsPenn
    Mandel skrev 2013-08-13 08:19:58 följande:
    Jo, en del blir hårda i magen av vitt bröd. Rekommenderas till små barn som är lösa i magen
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.

..... och vuxna som är magsjuka! Gärna rostat, ihop med buljong. Vidare håller jag med anonym (I) - otrevlig rubrik, otrevligt ämne, och om jag hade kommit in i fikarummet där denna diskussion hölls, så hade jag prompt vänt på klacken.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • MrsPenn

..... och vuxna som är magsjuka! Gärna rostat, ihop med buljong. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Vidare håller jag med anonym (I) - otrevlig rubrik, otrevligt ämne, och om jag hade kommit in i fikarummet där denna diskussion hölls, så hade jag prompt vänt på klacken

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • asta66
    sextiotalist skrev 2013-08-13 08:32:52 följande:
    Troligen tillhör du de som garanterat skulle lukta illa om du skippade en dusch, vet du varför?
    För du har med din överrenlighet tagit död på många nyttiga (och nödvändiga) bakterier, som håller din hud skyddad från de bakterier, virus och svamp som ger dålig lukt.
    Du har tvättat bort det fett som skyddar huden och troligen ersatt det med ett konstgjort fett.  

Ha ha
  • Anonym (fyfan)
    HEJ!
    Väldigt många svar!
    Jag vet att rubriken är provocerande, men tyvärr är det det som behövs på FL för att få fler än 3 att svara i tråden. 
    E det inte lite ironiskt att på top på hetaste handlar det om hur man torkar sig efter toabesök? Det beror på min provocerande rubrik och inte så väldigt trevliga trådstart. 

Hade kunnat skriva:
    Rubrik: Det är något jag funderar över ang toapapper, kan någon ge mig svar? 
    TS: Jag undrar över hur det kommer sig att man torkar sig med papper efter man bajsat istället för att använda vatten.. Om man får bajs på ett annat ställe på kroppen så använder man ju inte bara toapapper (talar ej om händerna) så varför nöjer man sig med papper i rumpan?
    Är det någon som tror sig veta hur det kommer sig att man använder toapapper istället för vatten? 

Men ärligt, hur många svar hade jag fått då??

Jag är född och uppvuxen i sverige, har också torkat med papper tidigare, när jag sedan åkte utomlands och bara hade tillgång till vatten insåg jag hur mycket fräschare man känner sig/blir.

Till er som skriver att det inte är bajs när man torkar sig och att jag måste ha väldigt kletigt bajs som har behovet av att tvätta mig undrar jag varför ni överhuvudtaget torkar om det inte finns nåt bajs att torka.._?

Att jag gav exempel på att tex få på knät även fast det sällan, mer än sällan händer( för det kan hända, väldigt liten chans, men inte omöjligt), är för att jag vet att de flesta hade inte nöjt sig med att torka med papper då eftersom de inte kännt sig rena, så varför nöja sig med papper i rumpan? Det va ett exempel, det vet ni också.

Jag bryr mig egentligen inte om andras toavanor egentligen, men detta är faktiskt något jag funderat över då, eftersom man faktiskt kan fundera över konstiga saker ibland.. Speciellt då jag insett att toapapper används flitigt..  Det är också mer miljövänligt att använda vatten (om man inte använder allt för mycket dvs)

Att duscha kroppen hör inte in i denna tråd, det kan vi diskutera i en annan..  Men det är också nåt jag funderar lite över. Cool
  • Anonym (fyfan)
    Kissekatten skrev 2013-08-13 08:53:30 följande:
    Du verkar ju ha problem!
    Men sluta.
  • Anonym (x)

Ts.. Va äcklig du är som bajsar!! Tarmsköljning ska det va!

• dessan59

TS

Har man inga större problem, så kan man alltid starta en sådan här tråd! Huruvida folk torkar sig i rumpan är väll inget som är jätteviktigt för att starta en tråd för eller?

jag tror att flertalet här inne på FL vet hur man sköter om bajseriet, alla här på FL får MVG för bästa torkade ändaGlad 

• Anonym (x)

och varje efter att man har pruttat så ska man sprita röven! Och pruttar, det gör man med byxorna neddragna på toaletten. Annars är det massa bajspartiklar på kläderna!

Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?