• Anonym (fyfan)

Varför är ni så jävla äckliga?

Jag kan verkligen inte förstå varför man bara torkar sig med papper efter man bajsat..
    Om du hade fått bajs på nån annan del av kroppen hade du väl inte bara torkat bort med papper???
    Kan någon snälla förklara varför??

• Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?
  • Utropstecknet

Det är väl endast vid magsjuka eller dylikt som vatten eller våtservetter känns motiverar, i vanliga fall syns det ju knappt på pappret att man bajsat. Det är helt enkelt spårlöst som en annan medlem skrev ovan.

• Anonym (slangkorv)

Har duschslang som sitter i krnen i handfatet på toan. Tvättar mig i arslet endast om jag är lös i magen. Annars nä. 

• MrsPenn

I Kina torkade de torrt med en träbit, formad som en kil. Den tog man med sig. Ibland tog man även med sig toaletten - som bestod av två tegelstenar, som kunde placeras lite var som helst. Man ställde sig på dem och hukade. Allt enligt historieböckerna. Det, du!

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anonym (-)
    Utropstecknet skrev 2013-08-12 22:30:13 följande:
    Det är väl endast vid magsjuka eller dylikt som vatten eller våtservetter känns motiverar, i vanliga fall syns det ju knappt på pappret att man bajsat. Det är helt enkelt spårlöst som en annan medlem skrev ovan.
    När ska folk förstå att alla är olika? Mitt bajs är ofta kladdigt, och jag duschar efter varje gång jag bajsat.
  • Anonym (Idiotts)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:44:19 följande:
    Jag har absolut inte fobi för bajs, förstår bara inte varför folk använder papper istället för att använda vatten och göra sig rent ordentligt efter ett toabesök. 

Jo, det skulle jag kunna ha, men jag föredrar att tvätta mig med vatten. 
    Men vad f*n spelar det för roll egentligen? Inte så att du ska gå runt och lukta/slicka varenda människa i röven. Man torkar tills skiten är borta och sen duschar senare under dagen, ni som håller på och tvättar röven med såpa och allt vad det är det är ni som har problem.

Tvättar du muttan efter du kissar också tro?  
  • Anonym (knät)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:36:05 följande:
    så om du fick bajs på knät t.ex skulle du bara torka det med papper?

Ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur lyckas DU få bajs i knät? Inget som händer mig till vardags, bajs-Fia där!

• Anonym (därför)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 20:52:28 följande:
    Jag kan verkligen inte förstå varför man bara torkar sig med papper efter man bajsat..
    Om du hade fått bajs på nån annan del av kroppen hade du väl inte bara torkat bort med papper???
    Kan någon snälla förklara varför??

Därför att jag inte delar tanken att det skulle vara så äckligt som du säger förstås. Jag har inte tänkt nåt annat än att torka med papper + att man duschar i princip alltid varje dag inte skulle vara tillräckligt -därför gör jag det
  • Utropstecknet

Anonym (-) - Jag uttalade mig generellt (om "friska" magar). Givetvis finns det människor som har problem med sin avföring.

• EnAnonumius
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:27:53 följande:
    Jag har en duschslang som sitter på sidan av toaletten, som de har i många länder där de inte använder toapapper.. 
    I sverige använder vi toapapper flitigt, fick till o med i thailand papper av en tjej när jag skulle låna toan för att jag va svensk.

Det e inte så fräscht att torka med bara papper och sen använda string t.ex.

Sen om man spricker lite när man bajsar och sen bara torkar med papper gnuggar man ju in såret med bajs..
    Jag vet inte vad du har för problem med din mage, men du borde kolla upp din diarré. Och samtidigt söka hjälp för att du verkar ha stort behov av att pilla dig i röven efter du har skitit så du är tydligen tvungen att kära med ett så omfattande sanerings ritual dass besöket.

Själv skiter jag på ett naturligt sätt jag har två femliters plastdunkar så att de hjälper mig att komma i riktig hukställning ovanför holken sära fint på skinkorna så man inte smetar alls. Hukställningen underlättar också när man praktiserar Newtons teori om jordens dragningskraft på dass.
    Sedan så torkar man sig med mjukt fuktigt papper. Varför sanera arslet när det inte behövs egentligen om man skiter på rätt sätt?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?