• Anonym (fyfan)

Varför är ni så jävla äckliga?

Jag kan verkligen inte förstå varför man bara torkar sig med papper efter man bajsat..
    Om du hade fått bajs på nån annan del av kroppen hade du väl inte bara torkat bort med papper???
    Kan någon snälla förklara varför??

• Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (XXX) skrev 2013-08-12 21:57:46 följande:
    Du får göra som du vill, spola bort dina bajsrester med vatten och tvål, de flesta skiter nog i vilket. Men varför ifrågasätter du vad andra gör när de bajsar? Det är ju inte så att vi smittar dig med vårt bajs.
    För jag undrar varför man  gör så, en enkel fundering.. Men INGEN har svarat på mina 2 frågor, utan endast ifrågasatt mig.
    Jag VET att ingen smittar mig med sitt bajs, hur får du det till det? 

FL i sitt nötskal 
  • Anonym (fyfan)
    Anonym skrev 2013-08-12 21:59:56 följande:
    1. Om du ofta spricker när du bajsar äter du fel.

2. Om du äter rätt blir bajset inte kladdigt utan slinker ut spårlöst. Inget kladd att torka bort med andra ord.

För att svara på dina frågor i TS:
    Om jag fick bajs någon annan del av kroppen hade jag tvättat bort det med tvål. Varför? För att övriga kroppen har andra användningsområden än anus, till exempel tar jag inte i saker med anus.
    1. Jag gav exempel, jag spricker inte ofta, jag skrev inte det heller

2. Så varför ens torka med toapapper då? varför inte bara dra på sig underkläderna efter...?

Men t.ex knät, eller långt upp på låret har väl inte så många användningsområden heller?
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 22:04:20 följande:
    1. Jag gav exempel, jag spricker inte ofta, jag skrev inte det heller

2. Så varför ens torka med toapapper då? varför inte bara dra på sig underkläderna efter...?

Men t.ex knät, eller långt upp på låret har väl inte så många användningsområden heller?
    Tack förresten för 1.a svaret på mina frågor.. 
  • Anonym (Rent)

Våtservetter ICA's babyservetter, alltid efter att jag har bajsar efter rekommendation av min gynläkare, alltid varje kväll innan jag går & lägger mig.

• Anonym (fyfan)
    Anonym (Rent) skrev 2013-08-12 22:06:48 följande:
    Våtservetter ICA's babyservetter, alltid efter att jag har bajsar efter rekommendation av min gynläkare, alltid varje kväll innan jag går & lägger mig.
    Får jag fråga varför din gynläkare rekommenderade det?
  • Anonym (Rent)

För att jag hade infektion i underlivet & upprepade mf

• passo

Fråga 1. Nej då hade jag tvättat med tvål och sköljt med vatten och därefter handsprit. Fråga 2. Jag äter tex inte med anus. Tar heller inte i saker med anus. Räcker det som svar?

• Anonym (Zara)

Det beror väl på vad man vanligtvis har för "konsistens" på sitt bajs. Jag brukar inte ha några problem med att bli ren och använder både vatten och tvål om jag har det behovet. 

• Jesper f

Bäst att TS aldrig får sinuit, då blir paniken total i vasin äckel-ända :) Isolering utan toapapper? Kan det vara något?

• Anonym (fyfan)
    Anonym (Rent) skrev 2013-08-12 22:09:04 följande:
    För att jag hade infektion i underlivet & upprepade mf
    kunde det bero på smuts från rumpan trodde gyn?
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?