• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (saknar)

har träffat en kvinna med rätt så stora bröst. fan va jag saknar små bröst  Gråter

• Isnogood

Positivt med små bröst:

De slår dig inte i ansiktet när du springer
    Du slipper riskera "svettrand" under dem
    Du behöver inte oroa dig för att de ska falla ur bh / top
    -De sitter där de sitter

OCH det finns massor av män som uppskattar dem       

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (Bh)
    P30 skrev 2013-08-28 20:58:31 följande:
    Lyft upp bröstet, stoppa dit en penna, se efter om den stannar kvar. iphonetricket: samma sak fast med mobilen. För övrigt har jag sedan länge konstaterat att de som är mest bröstfixerade är kvinnor. Till och med min sambo som nog (tyvärr) är så hetero som man kan bli är helt bröstfixerad. Är väl förmodligen som med snoppfixering. Och som med alla regler finns det undantag, men det är sällan som man tror! :) 
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.

Mina bröst är inte ens tillräckligt stora för att kunna hålla fast en penna :-/ mina är dock breda & ganska platta har D/DD kupa men har bara 70 runt om.....använder bombshells bh från lindex
  • Anonym (Bh)

Mina bröst är inte ens tillräckligt stora för att kunna hålla fast en penna :-/ mina är dock breda & ganska platta har D/DD kupa men har bara 70 runt om.....använder bombshells bh från lindex [/quote] Glömde att min man älskar min kropp , jag är smal & kort , maken är låååång

• Anonym (bröst)
    Isnogood skrev 2013-08-28 20:01:11 följande:
    Nu är jag ju inte kille, men svarar så här:

Jag är fullkomligt säker på det, för inte har det varit mina små bröst som orsakat att vi gått isär, utan helt andra anledningar.
    Männen jag varit med, har inte på något sätt gjort sken av att de inte tyckte om brösten mina, o det kom ju inte precis som en nyhet för dem att brösten var små, det ser man ju på en gång   
    Vilken storlek har du?
  • Tom Araya
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    Små bröst kan vara väldigt fina, i synnerhet om de är fasta och har fin form. Hellre små naturliga än stora sillisar.

Dock förstår jag dem som opererar ifall de har minimala bröst, för stora bröst eller taxöron.
  • Anonym (bröst)
    Isnogood skrev 2013-08-28 20:01:11 följande:
    Nu är jag ju inte kille, men svarar så här:

Jag är fullkomligt säker på det, för inte har det varit mina små bröst som orsakat att vi gått isär, utan helt andra anledningar.
    Männen jag varit med, har inte på något sätt gjort sken av att de inte tyckte om brösten mina, o det kom ju inte precis som en nyhet för dem att brösten var små, det ser man ju på en gång   
    Vilken storlek har du?
  • Tom Araya

På en liten och späd kropp är små bröst mycket finare än stora. Helheten i kroppens visuella skönhet mår bäst av proportionalitet.

• Anonym (sa)

Oskyldigt vackert. Jätte fint

Svar på tråden små bröst