• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (BruttanB)
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-27 15:31:29 följande:
    Jag har inget problem att hitta bhar och bikinisar iallafall. Tycker dem flesta kläder sitter snyggt men hade varit snyggare med större bröst
    Då har du kanske större bröst eller en mindre bred bröstkorg än vad jag har. Sätter vikten på ben och rumpa, så det är inte så att det är en massa mjukt fläsk som går att mosa ihop där uppe heller.

Bara 80A tycker jag är skitsvårt att hitta (oftast slut), och större bredd runt om är stört omöjligt. Kläder är betydligt lättare, men det blir ju inte heller så snyggt om man antingen har kupor som gapar tomma i överkant, eller med skärsår av banden.
  • Anonym (K)
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 23:44:30 följande:

Men bara grejen att du testar penntestet säger ju en del om hur "nöjd" du är egentligen. 75B är ju väldigt litet. Men du är inte tjock i alla fall. Alltid något.
    Penntestet gör man för att se hur fasta de är. Och små är ju ofta fastare. Dina kanske inte är så fasta eller? Jag tycker att du ska fundera lite på vilka brister din egen kropp har. Jag kan lova dig att de finns där.
  • ander25k
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-26 19:32:21 följande:
    Det är inte direkt så att killar kollar in mig.
    Du kanske inte märker det helt enkelt , gäller att skicka ut rätt signaler , så får du blickarna , och jag pratar inte om klädsel , är utstrålningen rätt , så får man blickar , jag är inte det vackraste som finns , men brukar få uppskattande blickar , ok jag har lite mer muskler än normalt , men tycker man om sig själv , så kommer fler blickar .
  • HasseA
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-28 10:38:23 följande:
    Män med storbystad mor, attraheras av storbystade kvinnor. Det visade Freud.
    ...och Freud hade ju verkligen rätt i alla han trodde, anser man ju nuförtiden...
  • Anonym (bröst)
    lejon 789 skrev 2013-08-28 00:23:11 följande:
    Små bröst är så sexiga. Jag vill slicka och suga på dem hela tiden...

• Anonym (gillar små bröst)

Är en kille som gillar små bröst

Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    Är en kille som gillar små bröst och kommer alltid göra det.
  • P30

Personligen är jag väldigt förtjust i små bröst. Nästan ju mindre desto bättre faktiskt.
    Det jag VERKLIGEN gillar är känsliga bröst, ibland undrar jag om det är det som är kopplingen - enligt mina oerhört oempiriska studier på området är det mycket vanligt med känsliga små bröst och extremt ovanligt med känsliga stora bröst.

Det som är det jag har svårast för alla kategorier är förstorade bröst (implantat...) Här tar man något fantastiskt och perfekt och förstör det så att det blir stort och plastigt. Sen är det såklart så att jag accepterar och hanterar det - vi hade sexfest i helgen och där dök det upp en fantastisk kvinna med förstorade bröst. Eftersom jag gillar henne som person så funkade det för mig ändå - för mig är brösten kanske 4% av den totala attraktionen - men jag kan ju ändå tycka, rent egoistiskt, att det är synd och skam.

Det allra viktigaste är ändå vem brösten sitter på... 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym (Mestre)
    HasseA skrev 2013-08-28 11:27:51 följande:
    ...och Freud hade ju verkligen rätt i alla han trodde, anser man ju nuförtiden...
    Det är på modet att klanka ned på Freud. Ändå används han i tid och otid, av folk som påstår sig ogilla vad han skrev (om de nu har läst honom är naturligtvis en annan femma), när det passar dem. Bortträngning, det undermedvetna, förnekelse, etc., är vedertagna begrepp.
  • HasseA
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-28 15:32:32 följande:
    Det är på modet att klanka ned på Freud. Ändå används han i tid och otid, av folk som påstår sig ogilla vad han skrev (om de nu har läst honom är naturligtvis en annan femma), när det passar dem. Bortträngning, det undermedvetna, förnekelse, etc., är vedertagna begrepp.
    Ja, jag är nu inte så hemma på Freud, men jag har läst att man nu inte lika hårt tar alla hans teorier som sanningar, som förr.

Jaha, så om man hade en mamma med stora bröst så gillar man stora bröst, säger du. Ja, kanske det. Och om man hade en mamma med små bröst (som jag) så gillar man också stora bröst, uppenbarligen (tänker på mig själv, då). Sa Freud nåt om det också?  
  • Anonym (bröst)
    Anonym (BruttanB) skrev 2013-08-28 10:39:44 följande:
    Då har du kanske större bröst eller en mindre bred bröstkorg än vad jag har. Sätter vikten på ben och rumpa, så det är inte så att det är en massa mjukt fläsk som går att mosa ihop där uppe heller.

Bara 80A tycker jag är skitsvårt att hitta (oftast slut), och större bredd runt om är stört omöjligt. Kläder är betydligt lättare, men det blir ju inte heller så snyggt om man antingen har kupor som gapar tomma i överkant, eller med skärsår av banden.
    Jag har inte så bred bröstkorg  så det  kanske är därför
Svar på tråden små bröst