• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (A-kupa)
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-26 19:25:51 följande:
    Det vet jag inte. Jag kanske inte ser så bra ut
    Låter kanske som en klyscha, men utstrålning kan vara det som är helt avgörande. Jag är säker på att du ser mycket bättre ut än du tror. Jobba med din självbild och ditt självförtroende, för det är vad det handlar om egentligen, inte storleken på dina bröst. När du trivs med dig själv och är bekväm med din kropp kommer andra också att se det och det är ofta det som uppfattas som sexigt och attraktivt.

• Anonym (A-kupa)
    Anonym (Lilla Fröken) skrev 2013-08-27 16:41:37 följande:
    Jag har små bröst och jag älskar dem! De är små och runda, med söta små fina bröstvårtor, och de sitter precis där de ska både med och utan bh. Jag ser bara fördelar med små bröst:
    - Med små bröst kan man klä sig både sexigt och kvinnligt utan att det det blir vulgärt. Det är inte lika lätt för en kvinna med stora bröst.
    - Med små bröst och en liten smal kropp känner jag mig ofta otroligt petite och "liten" i storleken. Med stora bröst uppfattas man ofta som större, oavsett hur smal man är.
    - Små bröst har oftast finare form och finare bröstvårtor än stora bröst. Många med stora bröst har jag vårtgårdar stora som tefat, och bröst som hänger ned till midjan. Då måste man ju jämt ha bh om man inte vill se ut som en kossa.
    - Små bröst kan man båda framhäva och "trolla bort" med rätt bh. Stora bröst är svåra att dölja och ofta när man ser kvinnor med riktigt stora bröst är brösten det första man ser, ja även när de är propert klädda så syns de stora brösten hela tiden.

Så jag älskar mina små fina bröst, och tycker du också ska göra det! Solig 
  • Anonym (Mestre)

Stora tuttar är grejen. Små tuttar, inte hett alls.

• Anonym (kvinna med pärlörhänge)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-27 13:06:45 följande:
    Skall sanningen fram, Pärlan, så har jag aldrig någonsin sett vackrare bröst än dina.

Aldrig......

Puss på dig underbara Anton <3
  • Anonym (Ok.)

Små bröst är ju INGET att ha. Precis som en liten kuk. Hur upphetsande är det?! Ser ju ut som en unge! Skärpning!

Philipsson skrev 2013-08-27 13:42:43 följande:
    Fast i helkroppstråden har du ju sagt samma sak om ett helt gäng bilder på kvinnor. Undrar om det finns nån falskare än du.

Varför stör det dig att Anton ger kvinnor komplimanger ?

Det vore rimligare om det tex störde mig...men det gör det inte. Jag ser hans kommentar här i tråden till Servus. Klart Servus är sexig. Det fattar väl vem som helst. Bara profilbilden räcker. Stilen likväl.

Jag förstår kommentarerna till andra kvinnor och jag känner kommentarerna till mig .

De gör mig glad !
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 22:52:09 följande:
    Små bröst är ju INGET att ha. Precis som en liten kuk. Hur upphetsande är det?! Ser ju ut som en unge! Skärpning!

Tråkig och elak kommentar.
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-27 17:38:31 följande:
    Stora tuttar är grejen. Små tuttar, inte hett alls.

Mycket tråkig inställning.
  • Desperado
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    Ja det finns det,
    jag skulle däremot inte dela upp det i små och stora bröst utan hävdar istället att en kvinna som tycker om sina bröst är det jag föredrar.
  • Mattias 855
    Anonym (kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-27 22:59:53 följande:

Mycket tråkig inställning.

Håller helt med dig.

Om man ställer fråga så här - Om precis samma tjej med samma humor, intellekt etc hade små eller stora bröst, vad är då sexigast. För mig är svaret enkelt - små bröst är fantastiska. Dom får gärna bara skymta under tröjan Flört  
Svar på tråden små bröst