• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (Svår fråga)

Enkelt är svaret att alla gillar olika. Jag vet män som gillar små bröst och vissa stora.

Själv föredrar jag stora, gör inget även om de hänger lite. Dessa är ganska viktiga faktiskt för mig, för de avgör att jag skall bli tänd. Har träffat fyra kvinnor de senaste 6 åren , och de två med stora tände mig enormt och de med mindre inte lika tyvärr. Den ena var fantastiskt men har svårt att tänka mig henne just på grund av att hon har små bröst, och eftersom det påverkar ståndet så påverkar det relationen.

Tyvärr jag önskar det inte vore så men så funkar jag.

• Ernst Hugo
    Severus skrev 2013-08-26 19:40:39 följande:

Finns inget sexigt hos mig. Någonstans.
    Vill bara må bra. Få vara frisk. Det räcker långt:)

Din attityd är ganska ofta sexig
  • Anton Chigurh
    Anonym (kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-25 23:50:44 följande:

Är du född 90 ?
    Jag tror att du tänker fel om din kropp. Jag trodde att mina bröst var för små, fula och osexiga. Nu har jag passerat 40 och gillar dem...och får uppskattning för dem...mycket t.om och det beror inte på att de har blivit vackrare med åren....snarare tvärtom. Det enda som ändrats är min egen inställning. Snälla kvinnor tyck om era bröst...!.Det är så dumt att inte gilla dem !
    Skall sanningen fram, Pärlan, så har jag aldrig någonsin sett vackrare bröst än dina.

Aldrig......Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Severus skrev 2013-08-26 19:40:39 följande:
    Finns inget sexigt hos mig. Någonstans.
    Vill bara må bra. Få vara frisk. Det räcker långt:)
    Att må bra och vara frisk räcker långt, jävligt långt, Seve, men faktum är, att du är en av dom mest sensuella kvinnor jag sett, du har en otrolig karisma, och du är en av dom absolut vackraste skapelserna på det här förbannade klotet. Du är djävulsk vacker, och ja, du är sexig som helvete. 

Och du vet att jag säger som det är, Seve.Glad 
  • Philipsson
    Anton Chigurh skrev 2013-08-27 13:06:45 följande:
    Skall sanningen fram, Pärlan, så har jag aldrig någonsin sett vackrare bröst än dina.

Aldrig......Glad
    Fast i helkroppstråden har du ju sagt samma sak om ett helt gäng bilder på kvinnor. Undrar om det finns nån falskare än du.
  • Anton Chigurh
    Philipsson skrev 2013-08-27 13:42:43 följande:
    Fast i helkroppstråden har du ju sagt samma sak om ett helt gäng bilder på kvinnor. Undrar om det finns nån falskare än du.
    Har jag sagt så om deras bröst ???

1. Jag säger alltid min uppriktiga mening när jag kommenterar.

2. Jag kanske tycker så,  Philipsson !!!

3. Länka gärna till alla inlägg där jag upprepar ovanstående rader om någons bröst.

4. Falskare än mig ??? En spegel, Philipsson, en spegel, och du har svaret. Ha en fortsatt skön eftermiddag.

Nummer 3 där. Skulle du nu lyckas hitta nåt så kan jag tala om att Pärlan överträffar allt jag sett hittills  Och det gäller inte bara brösten. 
  • Anonym (bröst)
    Anonym (BruttanB) skrev 2013-08-26 19:48:04 följande:
    Jag tycker att det är lite besvärligt att ha små bröst. Bikinis och BH:ar är jättesvårt att hitta i rätt storlek och vissa kläder sitter inte alls snyggt över ett par småttingar. Fördelen är ju i alla fall att de hälsar piggt och glatt istället för att hänga och sura hela dagarna. Flört
    Jag har inget problem att hitta bhar och bikinisar iallafall. Tycker dem flesta kläder sitter snyggt men hade varit snyggare med större bröst
  • Anonym (bröst)
    Spartacus skrev 2013-08-26 21:46:18 följande:

Va? Det är ju mycket lättare med kläder! vet eftersom jag haft byst under amning och det var INTE kul!
    Håller med om att det är lätt att hitta bra kläder som sitter bra iallafall
  • Anonym (Lilla Fröken)

Jag har små bröst och jag älskar dem! De är små och runda, med söta små fina bröstvårtor, och de sitter precis där de ska både med och utan bh. Jag ser bara fördelar med små bröst:
    - Med små bröst kan man klä sig både sexigt och kvinnligt utan att det det blir vulgärt. Det är inte lika lätt för en kvinna med stora bröst.
    - Med små bröst och en liten smal kropp känner jag mig ofta otroligt petite och "liten" i storleken. Med stora bröst uppfattas man ofta som större, oavsett hur smal man är.
    - Små bröst har oftast finare form och finare bröstvårtor än stora bröst. Många med stora bröst har jag vårtgårdar stora som tefat, och bröst som hänger ned till midjan. Då måste man ju jämt ha bh om man inte vill se ut som en kossa.
    - Små bröst kan man båda framhäva och "trolla bort" med rätt bh. Stora bröst är svåra att dölja och ofta när man ser kvinnor med riktigt stora bröst är brösten det första man ser, ja även när de är propert klädda så syns de stora brösten hela tiden.

Så jag älskar mina små fina bröst, och tycker du också ska göra det! Solig 

• het som chili
    Anonym (Lilla Fröken) skrev 2013-08-27 16:41:37 följande:
    Jag har små bröst och jag älskar dem! De är små och runda, med söta små fina bröstvårtor, och de sitter precis där de ska både med och utan bh. Jag ser bara fördelar med små bröst:
    - Med små bröst kan man klä sig både sexigt och kvinnligt utan att det det blir vulgärt. Det är inte lika lätt för en kvinna med stora bröst.
    - Med små bröst och en liten smal kropp känner jag mig ofta otroligt petite och "liten" i storleken. Med stora bröst uppfattas man ofta som större, oavsett hur smal man är.
    - Små bröst har oftast finare form och finare bröstvårtor än stora bröst. Många med stora bröst har jag vårtgårdar stora som tefat, och bröst som hänger ned till midjan. Då måste man ju jämt ha bh om man inte vill se ut som en kossa.
    - Små bröst kan man båda framhäva och "trolla bort" med rätt bh. Stora bröst är svåra att dölja och ofta när man ser kvinnor med riktigt stora bröst är brösten det första man ser, ja även när de är propert klädda så syns de stora brösten hela tiden.

Så jag älskar mina små fina bröst, och tycker du också ska göra det! Solig 
    Oerhört sensuellt och vackert med små bröst - kolla dem flesta modeller har små, balettdansöser och många asiatiska kvinnor - såå vackert!!
Svar på tråden små bröst