• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (kvinna med pärlörhänge)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-27 14:56:34 följande:
    Har jag sagt så om deras bröst ???

1. Jag säger alltid min uppriktiga mening när jag kommenterar.

2. Jag kanske tycker så,  Philipsson !!!

3. Länka gärna till alla inlägg där jag upprepar ovanstående rader om någons bröst.

4. Falskare än mig ??? En spegel, Philipsson, en spegel, och du har svaret. Ha en fortsatt skön eftermiddag.

Nummer 3 där. Skulle du nu lyckas hitta nåt så kan jag tala om att Pärlan överträffar allt jag sett hittills  Och det gäller inte bara brösten. 

Jag håller inte med om din uppfattning om brösten, men jag tycker om dig och jag tror ändå du menar det du skriver
  • Anonym (Ok.)
    Mattias 855 skrev 2013-08-27 23:02:41 följande:
    Håller helt med dig.

Om man ställer fråga så här - Om precis samma tjej med samma humor, intellekt etc hade små eller stora bröst, vad är då sexigast. För mig är svaret enkelt - små bröst är fantastiska. Dom får gärna bara skymta under tröjan   

Mycket tråkig inställning.
  • Anonym (Ok.)
    Anonym (kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-27 22:58:32 följande:
    Tråkig och elak kommentar.

Sanning ju. Små bröst och små kukar är ju värdelösa. Man vill ju kunna leka med någonting. Får rusningar av tanken. Jag är bi
  • Anonym (Ok.)
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 23:15:31 följande:
    Sanning ju. Små bröst och små kukar är ju värdelösa. Man vill ju kunna leka med någonting. Får rusningar av tanken. Jag är bi

Vad nu rusningar är. Snarare rysningar : ) jävla iPhone.
  • Nea88

Vännen då! Sluta nu, jag lovar att dina bröst är jätte fina! 75b är lagom, varken för små eller för stora.

Jag hade 75a för några år sedan och hatade dom, alldeles för små, hade sex med bh på och VARNADE en kille innan vi skulle ha sex att jag hade små bröst men nu är jag 25 och fått barn så har 75b och fattar inte hur jag inte kunde vara nöjd, det är jag nu också men förut satt dom ju där dom skulle finns inget sexigare än en kvinna som skiter i vad andra tycker och tar för sig i sängen och stolt visar sin kropp. Dock tränar jag fortfarande på det

• Anonym (K)
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 23:15:31 följande:

Ja alla gillar vi olika, det finns säkert mycket med din kropp som andra finner oattraktivt Glad
  • FrökenLöken
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    Självklart. 

Personlighet före tuttar. 

Sluta oroa dig. Alla tuttar är grymma tuttar. Nipples FTW!

• Anonym (Ok.)
    Anonym (K) skrev 2013-08-27 23:26:56 följande:
    Ja alla gillar vi olika, det finns säkert mycket med din kropp som andra finner oattraktivt

Nej jag uppfyller nog det mesta faktiskt.

Inga små bröst här inte.
  • lördagsgodis

Är mycket nöjd med mina bröst. Har 75B och även nu när jag ammat två barn och hunnit över 30 strecket så sitter dom där de ska och klarar penntestet utan problem:) jag kan räkna upp fler fördelar men nöjer mig så här.

• Petrol

Jag har iaf hittills inte träffat på ett par bröst jag inte funnit trevliga, och magkänslan säger att det nog kommer fortsätta vara så.

Svar på tråden små bröst