• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (K)
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 23:32:31 följande:

Nej jag uppfyller nog det mesta faktiskt.
    Inga små bröst här inte.
    Fint att höra att du är nöjd med dig själv men jag kan garantera dig att det finns något med dig som vissa tycker är oattraktivt.
  • Anonym (Ok.)
    lördagsgodis skrev 2013-08-27 23:39:48 följande:
    Är mycket nöjd med mina bröst. Har 75B och även nu när jag ammat två barn och hunnit över 30 strecket så sitter dom där de ska och klarar penntestet utan problem:) jag kan räkna upp fler fördelar men nöjer mig så här.

Men bara grejen att du testar penntestet säger ju en del om hur "nöjd" du är egentligen. 75B är ju väldigt litet. Men du är inte tjock i alla fall. Alltid något.
  • Nea88
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 23:44:30 följande:
    Men bara grejen att du testar penntestet säger ju en del om hur "nöjd" du är egentligen. 75B är ju väldigt litet. Men du är inte tjock i alla fall. Alltid något.

Skulle gissa på att fler än jag tycker du ska lämna tråden, besök istället tråden om vilka penismått kvinnor föredrar, alla kvinnor vill inte ha stora penisar och alla män vill inte ha stora bröst..
  • lördagsgodis

Har inte testat men många vänner som har stor byst har nu efter x-antal barn och inte längre purunga en byst som närmar sig naveln utan bh och det skulle nog rymmas ett pennskrin eller två där. Jämförelsen är bara för att få en konkret bild av fenomenet.

• Lovely

Klart det finns killar som gillar små bröst.

Jag är nöjd med mina små bröst och det är huvudsaken. Andra får tycka precis vad de vill

Med ena foten utanför
  • Anonym (A-kupa)
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 23:32:31 följande:

Nej jag uppfyller nog det mesta faktiskt.
    Inga små bröst här inte.
    Uppfyller det mesta? Den dåliga attityd du visar prov på i dina inlägg här lär inte de mest välformade fysiska attributen kunna kompensera för...
  • Anonym (kvinna med pärlörhänge)
    Anonym (A-kupa) skrev 2013-08-28 00:11:59 följande:
    Uppfyller det mesta? Den dåliga attityd du visar prov på i dina inlägg här lär inte de mest välformade fysiska attributen kunna kompensera för...

• Anonym (Mestre)

Män med storbystad mor, attraheras av storbystade kvinnor. Det visade Freud.

Svar på tråden små bröst