• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (bröst)
    ander25k skrev 2013-08-28 10:48:10 följande:
    Du kanske inte märker det helt enkelt , gäller att skicka ut rätt signaler , så får du blickarna , och jag pratar inte om klädsel , är utstrålningen rätt , så får man blickar , jag är inte det vackraste som finns , men brukar få uppskattande blickar , ok jag har lite mer muskler än normalt , men tycker man om sig själv , så kommer fler blickar .
    Det kan ligga något i det du säger. Har dåligt självförtroende men försöker jobba på det och få bättre självförtroende. Blickar vill man ju ha
  • Anonym (bröst)
    P30 skrev 2013-08-28 15:10:46 följande:
    Personligen är jag väldigt förtjust i små bröst. Nästan ju mindre desto bättre faktiskt.
    Det jag VERKLIGEN gillar är känsliga bröst, ibland undrar jag om det är det som är kopplingen - enligt mina oerhört oempiriska studier på området är det mycket vanligt med känsliga små bröst och extremt ovanligt med känsliga stora bröst.

Det som är det jag har svårast för alla kategorier är förstorade bröst (implantat...) Här tar man något fantastiskt och perfekt och förstör det så att det blir stort och plastigt. Sen är det såklart så att jag accepterar och hanterar det - vi hade sexfest i helgen och där dök det upp en fantastisk kvinna med förstorade bröst. Eftersom jag gillar henne som person så funkade det för mig ändå - för mig är brösten kanske 4% av den totala attraktionen - men jag kan ju ändå tycka, rent egoistiskt, att det är synd och skam.

Det allra viktigaste är ändå vem brösten sitter på... 
    Jag har  känsliga bröst,det är jag glad över iallafall men hade inte varit helt fel med en c kupa. Men det blir bara en dröm. Vill inte operera dem. Gillar inte silikonbröst. Får lära mig leva med mina små bröst
  • Mattias 855
    Anonym (K) skrev 2013-08-28 10:46:50 följande:
    Penntestet gör man för att se hur fasta de är. Och små är ju ofta fastare. Dina kanske inte är så fasta eller? Jag tycker att du ska fundera lite på vilka brister din egen kropp har. Jag kan lova dig att de finns där.

Hur gör man penntestet?
  • ander25k
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-28 18:02:42 följande:
    Jag har  känsliga bröst,det är jag glad över iallafall men hade inte varit helt fel med en c kupa. Men det blir bara en dröm. Vill inte operera dem. Gillar inte silikonbröst. Får lära mig leva med mina små bröst
    Tränar och svettas gör jag , men vacker kropp har jag inte , mitt tävlande har format min kropp till stora axlar /Triceps / Ben , så den ser bara konstig ut :) men är jäkligt stolt över vikterna jag kan lyfta med den , och då bryr jag mig inte om att mina Biceps eller bröstmuskler är små .:)
  • Mira004

Jag tycker om (att ha) små bröst. Det verkar jobbigt/obekvämt att ha stora och ser klumpigt och otympligt ut.

• Isnogood
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    Nu är jag ju inte kille, men svarar så här:

Jag är fullkomligt säker på det, för inte har det varit mina små bröst som orsakat att vi gått isär, utan helt andra anledningar.
    Männen jag varit med, har inte på något sätt gjort sken av att de inte tyckte om brösten mina, o det kom ju inte precis som en nyhet för dem att brösten var små, det ser man ju på en gång   
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (Pia)
    Mattias 855 skrev 2013-08-28 18:10:54 följande:

Hur gör man penntestet?
    Lägger en penna under bröstet för att se om den ramlar ner, kanske? har ingen aning.
  • P30
    Anonym (Pia) skrev 2013-08-28 20:23:35 följande:
    Lägger en penna under bröstet för att se om den ramlar ner, kanske? har ingen aning.
    Lyft upp bröstet, stoppa dit en penna, se efter om den stannar kvar.
    iphonetricket: samma sak fast med mobilen.

För övrigt har jag sedan länge konstaterat att de som är mest bröstfixerade är kvinnor. Till och med min sambo som nog (tyvärr) är så hetero som man kan bli är helt bröstfixerad. Är väl förmodligen som med snoppfixering. Och som med alla regler finns det undantag, men det är sällan som man tror! :) 
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Mattias 855
    P30 skrev 2013-08-28 20:58:31 följande:

För övrigt har jag sedan länge konstaterat att de som är mest bröstfixerade är kvinnor. Till och med min sambo som nog (tyvärr) är så hetero som man kan bli är helt bröstfixerad. Är väl förmodligen som med snoppfixering. Och som med alla regler finns det undantag, men det är sällan som man tror! :) 

ok och fasta bröst får pennan att trilla?
  • Anonym (A-kupa)
    P30 skrev 2013-08-28 20:58:31 följande:
    Hahahaha! Behöver inte ens testa för att veta att den stannar kvar lika mycket som om jag hållit den rakt ut i luften och släppt den Skrattande Pekar tuttarna rakt ut så gör de.
Svar på tråden små bröst