• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • Lenafena

Tack Hjärta

Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
  • CliineDJ

Håller också tummarna!

Jag gjorde ju VUL förra tisdagen men nu har jag börjat oroa mig igen, känner mig "mindre gravid" (v 7+4).

• Sininen83
    CliineDJ skrev 2013-10-02 12:51:43 följande:
    Håller också tummarna!

Jag gjorde ju VUL förra tisdagen men nu har jag börjat oroa mig igen, känner mig "mindre gravid" (v 7+4).
    Känner igen det där. Men det kanske är att alla symptomen börjar ge sig, kan både vara skönt och läskigt. Du kanske mår bättre nu bland annat? :)
  • Lenafena

Det var negativt besked, ingen bebbe kvar Önskar alla lycka till och att vi kanske ses i någon framtida bf-tråd!

Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
  • CliineDJ
    Lenafena skrev 2013-10-02 17:15:16 följande:
    Det var negativt besked, ingen bebbe kvar Önskar alla lycka till och att vi kanske ses i någon framtida bf-tråd!

Vad tråkigt! Hoppas att det snart är en ny bebis på g. Kram!
  • CliineDJ
    Sininen83 skrev 2013-10-02 13:21:17 följande:
    Känner igen det där. Men det kanske är att alla symptomen börjar ge sig, kan både vara skönt och läskigt. Du kanske mår bättre nu bland annat? :)
    Jo, lite mindre trött och mindre illamående. Fast jag har inte mått så jättedåligt så då känns det på något sätt mest "tryggt"...
  • CliineDJ
    Sininen83 skrev 2013-10-02 13:21:17 följande:
    Skulle inte klagat. Nu mår jag mer illa än jag gjort någon gång tidigare denna graviditet.

När jag väntade vår 2-åring kräktes jag tre gånger, men det konstiga var att det var i v 12, 13 och 14... Ganska sent. Sen åkte vi på semeter en vecka så jag vet inte om det var tiden eller att jag vilade mer som gjorde att illamåendet då gav med sig.

Är idag v 7+5 (den lilla krabaten där inne borde vara 13-14 mm).
  • CliineDJ
    Vickan08 skrev 2013-09-29 20:25:27 följande:
    Har också skickat, visst är det en hemlig grupp som inte syns offentligt? :)
    Jag har inte gått med i gruppen för jag är inte riktigt redo att vara offentlig.
    Inläggen är inte synliga men jag ser vilka som är medlemmar så då kan ju vem som helst se vem som är medlem och titeln på gruppen är ju ganska avslöjande.
    Jag hoppar med om en månad när vi gjort KUB och jag berättat för min chef.
  • Sininen83
    Lenafena skrev 2013-10-02 17:15:16 följande:
    Beklagar verkligen Rynkar på näsan
  • Sininen83
    CliineDJ skrev 2013-10-03 08:48:21 följande:
    Skulle inte klagat. Nu mår jag mer illa än jag gjort någon gång tidigare denna graviditet.

När jag väntade vår 2-åring kräktes jag tre gånger, men det konstiga var att det var i v 12, 13 och 14... Ganska sent. Sen åkte vi på semeter en vecka så jag vet inte om det var tiden eller att jag vilade mer som gjorde att illamåendet då gav med sig.

Är idag v 7+5 (den lilla krabaten där inne borde vara 13-14 mm).
    Har också märkt att det går upp och ner. Vågar inte säga något om hur jag mår längre, hoppas bara på att dessa första veckor går över fort nu så att man vågar njuta istället Solig
Svar på tråden BF Maj 2014