BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Hej, är i v. 5 BF i slutet på maj första barnet. :)
Blomma87: Håller tummarna! Min brorson dog i magen i v 40 så även om jag inte kan förstå till fullo så har jag en aning...
Tillsammans2012: Jag blir också trött - vid ca 14-15 på eftermiddagen. Om jag inte har möjlighet att vila så är jag dödstrött på kvällen, annars piggnar jag till igen.
Hej jag hänger gärna på i tråden. Har också ett änglabarn som föddes 09 dog i min mage en vecka innan beräknad födsel sen har jag en till dotter som är född 2010 och väntat nu mitt tredje barn som är beräknat 10 maj.
Välkomna alla nya!
Är i vecka 5+5 idag, BF 25 maj. Jag har haft någon enstaka dag med illamående bara, sen har jag förutom trötthet bara känt av de extremt ömma brösten.
Jag mådde illa v. 7-9 med de andra två barnen men ändå går man och nojar över att må så bra. Tycker att veckorna innan RUL är så extremt psykiskt påfrestande, innan man kan känna av barnet varje dag och har en stor mage att klappa på.
Jag slår gärna följe, väntar tredje barnet 14 maj.
Har två gossar en född sept 2009 och en april 2011.
Är 29 nu i oktober, Jag mår som vanligt, inga direkt symtom... har inte haft de med de andra två heller..
Jag är gärna med på listan. Är 26 år och går in i v.6 i morgon med mitt första. :)
Någon som har lust att lägga till mig på listan bf 10 maj tredje barnet