• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • BeatrixKiddo
    sissi81 skrev 2013-09-24 17:34:33 följande:
    Jag går o väntar på VUL nummer 2 jag o det är nästa fredag. Känns som en evighet. Åkte in förra veckan för att jag hade haft blödningar i ett par dagar. Nu har jag blödit i över en vecka men inte alls mycke varje dag o graviditetssymptomen bara ökar o ökar så jag hoppas att det inte är nån fara. Blödde med mitt förra barn också men kan inte minnas att det var så länge.
    Var inne för tidigt sist så hon såg ingen bebis. Därför håller vi tummarna för nästa vecka. Jag vill bara se ett litet tickande hjärta <3 

Håller tummarna jag också :)
  • CliineDJ

Blomma87: Håller tummarna! Min brorson dog i magen i v 40 så även om jag inte kan förstå till fullo så har jag en aning...

Tillsammans2012: Jag blir också trött - vid ca 14-15 på eftermiddagen. Om jag inte har möjlighet att vila så är jag dödstrött på kvällen, annars piggnar jag till igen.  

• Blomma87
    Lindhaz skrev 2013-09-25 23:07:05 följande:

Blir så ledsen för er skull :( lycka till!!!
    CliineDJ skrev 2013-09-26 20:48:42 följande:
    Blomma87: Håller tummarna! Min brorson dog i magen i v 40 så även om jag inte kan förstå till fullo så har jag en aning...

Tillsammans2012: Jag blir också trött - vid ca 14-15 på eftermiddagen. Om jag inte har möjlighet att vila så är jag dödstrött på kvällen, annars piggnar jag till igen.  
    Tack! 
    Efter det hände oss har vi fått höra om förvånansvärt många som varit med om mer eller mindre samma sak. Natruligtvis är det hemskt att så många har behövt gå igenom det, men ändå på ett sätt skönt att inte vara ensam.

Nu börjar jag iaf känna mig gravid. Kände en våg av illamående idag när jag klev in på ica och möttes av alla dofter. Min första graviditet var det nog egentligen bara vitlök jag inte "tålde". Grav. nr två kräktes jag av att öppna kylskåpsdörren... Lukten av mat - spela ingen roll vilken sort - fick mig att må fruktansvärt. Har en känsla av att det kan bli något liknande denna gången också.
    Och så har jag de senaste dagarna drabbats av någon typ av "sömnattacker" då jag får extremt svårt att hålla mig vaken även om jag står upp!
  • sarabusck

Hej jag hänger gärna på i tråden. Har också ett änglabarn som föddes 09 dog i min mage en vecka innan beräknad födsel sen har jag en till dotter som är född 2010 och väntat nu mitt tredje barn som är beräknat 10 maj.

• tobiq

Välkomna alla nya!

Är i vecka 5+5 idag, BF 25 maj. Jag har haft någon enstaka dag med illamående bara, sen har jag förutom trötthet bara känt av de extremt ömma brösten.

Jag mådde illa v. 7-9 med de andra två barnen men ändå går man och nojar över att må så bra. Tycker att veckorna innan RUL är så extremt psykiskt påfrestande, innan man kan känna av barnet varje dag och har en stor mage att klappa på.

• lupin84
    2/5 BeatrixKiddo - 2:a barnet 
      4/5 Snusann - 2:a barnet 
      6/5 Naniismamma - 3:e barnet 
      6/5 0fia - 3:e barnet 
    10/5 Msma77-4:e barnet 
    11/5 Q13 - 1:a barnet 
    13/5 Längtan till dig - 1:a barnet 
    13/5 Lenafena - 2:a barnet 
    14/5 lupin84 - 3:e barnet
    15/5 sowe81 - 2:a barnet 
    15/5 sissi81- 3:e barnet 
    16/5 Cliine DJ - 2:a barnet
    17/5 luspudel - 3:e barnet 

17/5 Lindhaz - 2:a barnet 
    17/5 mala01 - 3:e barnet 
    20/5 Svinfantast - 4:e barnet 
    20/5 lillaFlisan - 2:a barnet
    23/5 emilie84 - 4:e barnet
    23/5 mbjorken - 2:a barnet
    24/5 ericas mamma - 
     3:e barnet
    25/5 tobiq - 3:e barnet 
    27/5 Klick78 - 3:e barnet
  • lupin84

Jag slår gärna följe, väntar tredje barnet 14 maj. 
    Har två gossar en född sept 2009 och en april 2011. 

Är 29 nu i oktober, Jag mår som vanligt, inga direkt symtom... har inte haft de med de andra två heller..  

Theo 2009 Tim 2011 bebis maj 2014
  • Vickan08

Jag är gärna med på listan. Är 26 år och går in i v.6 i morgon med mitt första. :)

Svar på tråden BF Maj 2014