BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Hej på er! Hänger gärna på här! Är i vecka 6, bf 30/5. 1:a barnet. Som jag längtar!
Bara 2 stycken än så länge som väntar första barnet :p
Hejhej, hoppar gärna in här :) 26 år, i vecka 7 och väntar andra barnet, bf 24 maj. Har en flicka som är född i juli 2012 :)
Hej! Nu var det längesedan jag skrev här. Fick en blödning förra söndagen och ´blev såklart livrädd för att det var missfall på G. Dagen efter blödde jag inte mer, men kände att oron fanns kvar. Bokade tid för ett tidigt UL för att få veta om graviditeten var på väg att avslutas eller om blödningen berodde på något annat. I torsdags var vi på tidigt ul. Tack och lov såg allt fint ut och vi kunde se bebisen ligga och sprattla i magen. Var dessutom tre veckor längre gången än jag först trott. Alltså har jag haft mens trots att jag varit gravid. BF för mig är i april nu. Helst plötsligt har jag nästan avverkat de mest kritiska veckorna och det känns himla skönt vill jag säga, Snart kanske man får känna lite rörelse i magen. Med dottern kände jag redan i v.13
Har gjort en majmammor 2014 grupp på facebook nu, bli gärna medlem!!
www.facebook.com/groups/605572849494602/
Har gjort en majmammor 2014 grupp på facebook nu, bli gärna medlem!!
www.facebook.com/groups/605572849494602/
Har också skickat, visst är det en hemlig grupp som inte syns offentligt? :)
Ja det är en hemlig grupp :) hoppas vi blir många :)
Länka gärna vidare :)