• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • sissi81

Jaha då har det varit tyst från mej ett par veckor knappt. Jag blödde ju på ganska bra o var inne på VUL. Jag beräknade att jag var i v6+7 men hon drog tillbaka mig till max 4+5 om det nu fanns någon bebis för det syntesverkligen inget. O med tanke på blödningen som höll på i totalt 2 veckor så såg det inte ljust ut.
    Fick en tid nu i Fredags för ytterligare en kontroll o visst fanns en liten krabat på 157 mm där. Hjärtat tickade o det såg helt normalt ut. Anledningen till blödningen gissade hon på att det var att det hade varit 2 småttingar varav en gått bort. Så efter att ha gått som ett kolli i 2 veckor så svävar man återigen på rosa små moln.
    Jag var alltså så långt gången som jag trodde från början så lillplutt kommer som planerat troligtvis i Maj om allt fortgår som det ska

• Längtan till dig
    sissi81 skrev 2013-10-05 20:05:11 följande:
    Jaha då har det varit tyst från mej ett par veckor knappt. Jag blödde ju på ganska bra o var inne på VUL. Jag beräknade att jag var i v6+7 men hon drog tillbaka mig till max 4+5 om det nu fanns någon bebis för det syntesverkligen inget. O med tanke på blödningen som höll på i totalt 2 veckor så såg det inte ljust ut.
    Fick en tid nu i Fredags för ytterligare en kontroll o visst fanns en liten krabat på 157 mm där. Hjärtat tickade o det såg helt normalt ut. Anledningen till blödningen gissade hon på att det var att det hade varit 2 småttingar varav en gått bort. Så efter att ha gått som ett kolli i 2 veckor så svävar man återigen på rosa små moln.
    Jag var alltså så långt gången som jag trodde från början så lillplutt kommer som planerat troligtvis i Maj om allt fortgår som det ska

Så härligt att höra att allt såg bra ut! Jag längtar till UL jag med och det är ju inte förrän i v.18 man gör sånt. Jag är nu i v.9 så det är låååångt dit. Men det är värt väntan <3
  • sissi81
    Längtan till dig skrev 2013-10-06 11:54:51 följande:
    Så härligt att höra att allt såg bra ut! Jag längtar till UL jag med och det är ju inte förrän i v.18 man gör sånt. Jag är nu i v.9 så det är låååångt dit. Men det är värt väntan <3

Ja jag längtar till det riktiga ultraljudet också. Då får man ju en perfekt helhetsbild av livet inom sig
  • lupin84
    sissi81 skrev 2013-10-05 20:05:11 följande:

Hjärta
    Theo 2009 Tim 2011 bebis maj 2014
  • ohbaby

Misstänker bf i maj så jag hoppar in här:)
    Har haft oregelbunden mens så jag har dålig koll;)

Är det fler som har barn sen tidigare i den hör gruppen?

• lupin84

Jag har två pojkar en född 2009 och en född 2011

Theo 2009 Tim 2011 bebis maj 2014
  • ohbaby

Ok:) ville bara kolla så det inte var en grupp bara för förstagångsmammor men ser nu att ts har barn sen tidigare också. Jag har en son född -12.

Svar på tråden BF Maj 2014