BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Jaha då har det varit tyst från mej ett par veckor knappt. Jag blödde ju på ganska bra o var inne på VUL. Jag beräknade att jag var i v6+7 men hon drog tillbaka mig till max 4+5 om det nu fanns någon bebis för det syntesverkligen inget. O med tanke på blödningen som höll på i totalt 2 veckor så såg det inte ljust ut.
Fick en tid nu i Fredags för ytterligare en kontroll o visst fanns en liten krabat på 157 mm där. Hjärtat tickade o det såg helt normalt ut. Anledningen till blödningen gissade hon på att det var att det hade varit 2 småttingar varav en gått bort. Så efter att ha gått som ett kolli i 2 veckor så svävar man återigen på rosa små moln.
Jag var alltså så långt gången som jag trodde från början så lillplutt kommer som planerat troligtvis i Maj om allt fortgår som det ska

Underbart sissi81!!!
Sissi81: vad blev du beräknad i för dag och vecka med en 157 mm lång krabat?
Misstänker bf i maj så jag hoppar in här:)
Har haft oregelbunden mens så jag har dålig koll;)
Är det fler som har barn sen tidigare i den hör gruppen?
*här
Jag har två pojkar en född 2009 och en född 2011
Ok:) ville bara kolla så det inte var en grupp bara för förstagångsmammor men ser nu att ts har barn sen tidigare också. Jag har en son född -12.