BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

Vicky91 grattis va kul :)
Vicky91 Rn undrrbar känsla! Grattis! Och Gott Nytt År till er alla! ☆☆☆
Då har jag också varit på rul, idag:) underbart att få veta att hen är frisk av vad man kan se:) fick bf flyttat några dagar tdigare, 28 maj ist för 31!
Rul idag väntar en liten prins :) storasystrarna överlyckliga
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m72147502.html För oss som väntar bebis i Malmö/Lund-området! Välkomna :)
Var på RUL idag och även om det inte är helt klart så sattes BF till 2 juni. Ska tillbaks i vecka 32 och kolla det. Men så länge kan ni stryka mig från BF-listan, är med på juni-listan istället.
Lycka till alla:)
Efter UL har vi fått veta att vi antagligen väntar en lillasyster till vår dotter :) BF fortfarande 16 maj så kommer att vara ganska exakt 2 år mellan barnen :) Hur känner ni er nu? Magar som börjar bli stora och andra symptom? Här börjar magen se ut som en bebismage först nu. Foglossningen är det jobbigaste för mig just nu!