BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Är i vecka 27+5 idag och ska till BM
Hade gått upp 5 kilo för två veckor sedan. Orolig för vikten, har sanslös foglossning och kan inte röra mg så mycket
Fick avslag även pä överklagan gällande grav.peng. så de blir att jobba ända fram.... när ska man gå hem... sem. Eller f dagar... hmhm v 31 i morn :)
Är det någon här som går på gravid yoga? :)
Jag vill börja men tänkte fråga lite hur det är om någon vet :)
Hejhej:)
Är i vecka 31 o bebisens ankomst den 9 maj:) Inte min första utan det tredje barnet är en liten tös:)
Läste era alla inlägg...
Ni har tur då jag gick redan upp 14 kilo o min barnmorska säger att jag är för över fetma , ja tänkte jag vafan. trist men så är det.. Så hon tipsade mig till vattengympa , ,men jag har inte hunnit pröva:/ Inte heller gravidyoga.
Det första graviditet gick jag upp 46 kilo omedvetet
det andra, 22 kilo
och nu det sista 14.. troligtvis till 20 kilo till BF!:D
Haft foglossning på jobbet (vikarie) så nu har jag lämnat arbete bakom mig och lever på akassa , då jag ska kunna må bra och inte får ont i kroppen som foglossningen var j-vligt jobbigt:/
Enligt FK sa de att man kan få gravidpenning tidigt 60 dagar oavsett fastanställd eller timanställning. Jag tänker pröva göra en ansökan snart:)
Hoppas allt är bra med er ... väntar så på vår tredje skatt... bf 7 maj... så får gärna bli nu =)