• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EMTP

6+6 idag. Har mått vansinnigt illa hela veckan, men känner mig inte illamående alls idag. Tycker att alla symptom har försvunnit, men de kommer nog tillbaka. :) Minns att det var vissa dagar som man inte kände sig det minsta gravid under mina tidigare graviditeter också, och de har ju gått vägen så. :)

• kakabus
    strumpan123 skrev 2013-10-12 10:37:02 följande:
    Nedräkningen har börjat, 9 dagar till vul och domen. Vill bara ha det gjort.

Vilken vecka kommer du vara i då? Det kommer gå jättebra!!!
  • EMTP
    strumpan123 skrev 2013-10-12 10:37:02 följande:
    Nedräkningen har börjat, 9 dagar till vul och domen. Vill bara ha det gjort.

Har också vul om 9 dagar. Vilken vecka kommer du vara i då?

• mammasusan

Nån som vet om det kan vara farligt att andas in avgaser/bensinångor? Fixar i trädgården å maken kör trimmer där jag är, luktar ju massor av avgaser...ska jag hålla mig undan tills han är klar ist?

• strumpan123

Jag kommer vara i 6+5 blir det. Är i V5+3 idag. Det är på vul jag fått mina ma besked och fått vänta på att det ska komma ut så kommer vara riktigt nervös den dagen. Försöker att tänka positivt nu innan ändå.

• EQ85
    Skattkistan skrev 2013-10-12 09:57:43 följande:
    Äckel-varning på denna frågan. Men är det någon mer som är konstant dålig i magen sen ni blev gravida? Jag springer på toa mest hela tiden o jag som vanligtvis brukar vara hård....
    en till! började direkt då hcg ökade. nu äter jag jäkligt mkt cashewnötter, så nu kan magen bero på dem...
    strumpan123 skrev 2013-10-12 10:26:58 följande:
    Mitt humör är också helt galet. Jäklar vad arg jag kan bli och ledsen för ingenting

samma här. hormon-monster
  • kakabus
    honey1 skrev 2013-10-12 08:44:06 följande:
    Hundtok- haha jag nyser också väldigt mycket, helt sjukt så var det inte förra gången. Min katt nyste också galet mycket när hon skulle ha ungar :)

Jag mår så fruktansvärt dåligt av alla dofter, kan inte andas med näsan i köket eller i maktsfär, eller toalett för den delen. Spyr nästan av doften från min toalettrengörare som doftar rosor. Blä!
    Sambon bara säger "lägg av" hela tiden som om jag bara gör till mig, men mår skit 24/7.

Jag har hand om vår dotter varje vardag eftersom min sambo jobbar. Även fast jag mått skit och haft ryggskott så har jag inte fått hjälp alls. Nu när det äntligen är helg så vill han att jag ska ta hand om henne på nätterna och morgonen igen?! Jag tycker att han får vila på kvällarna och nätterna på vardagarna och jag får aldrig vila på vardagarna, så han kan väl ta helgerna med henne nu när man inte orkar allt?

Här är det nästan tvärtom. MIn man kliver upp alla mornar så jag har alltid sovmorgon, lyxigt! sen delar vi på allt "arbete" med barnen. Vi har alltid tagit varannan natt ex, även när jag ammat så har han fått hjälpa till på natten. Jag kanske är bortskämd =)