• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • kakabus
    strumpan123 skrev 2013-10-12 10:50:46 följande:
    Jag kommer vara i 6+5 blir det. Är i V5+3 idag. Det är på vul jag fått mina ma besked och fått vänta på att det ska komma ut så kommer vara riktigt nervös den dagen. Försöker att tänka positivt nu innan ändå.

Jag skulle inte vilja gå så tidigt, för om man inte är riktigt så långt gången syns ju i princip inget på vul och då skulle jag få hjärnspöken =) en nära vän till mig har samma BF som mig (sååå kul!!) och hon ska iväg på måndag, 6+4. Antar att du får komma tillbaka om det är för tidigt att se nåt?
  • mammasusan

Är hungrig men inte alls sugen på något, tips på hur man gör då? Blir typ kväljningsmätt bara efter några tuggor & jag är redan för smal så jag behöver äta....tänkte köpa lite extra frukt & hoppas kunna äta...

• EQ85
    mammasusan skrev 2013-10-12 13:14:41 följande:

Hahaha vilken rolig tråd
    ja den är underbar
  • honey1

Jag är så jävla arg!!! Måste bara säga det. Har ingen riktig anledning, men jag är så vansinnigt arg på min sambo vill strypa honom. Han är så slarvig och jobbig

• Zwoom

Nog för att jag vill ha graviditetssymtom men YRSEL,,,nej tack!
    Så rädd för yrsel och fick en kraftig nu Det i sin tur ger mig panik som i sin tur ger mig yrsel pga paniken 

My family makes me the happiest mom / wife
  • mammamumin

Vi är oxå rätt jämställda, jag var riktigt förlossningsdeprimerad förra gången så min man var tvungen att både jobba och fixa det mesta hemma. Nu brukar jag ta nätterna och han morgonen (eftersom han inte vaknar på nätterna). Han lagar mat och jag tvättar. Sen har vi städerska så städ bråkar vi sällan om.

• Lotta 84
    mammasusan skrev 2013-10-12 13:35:32 följande:

Är hungrig men inte alls sugen på något, tips på hur man gör då? Blir typ kväljningsmätt bara efter några tuggor & jag är redan för smal så jag behöver äta....tänkte köpa lite extra frukt & hoppas kunna äta...

För mig funkar de att äta nåt som är kallt. Fil och flingor funkar kanon
  • Lotta 84

Jag fick en blödning till nyss. :/ Dagens positiva: Jag fick den i bilen och inte på Ica (dit jag var på väg). Dagens andra positiva: Jag känner mig inte jätteorolig...

• strumpan123
    kakabus skrev 2013-10-12 13:27:50 följande:

Jag skulle inte vilja gå så tidigt, för om man inte är riktigt så långt gången syns ju i princip inget på vul och då skulle jag få hjärnspöken =) en nära vän till mig har samma BF som mig (sååå kul!!) och hon ska iväg på måndag, 6+4. Antar att du får komma tillbaka om det är för tidigt att se nåt?
    ja jag har koller varannan vecka nu iom mina missfall så ska dom hålla koll på mig så det känns bra =)

Har sett ett litet litet foster förut men det var för litet för mina veckor så då visste jag att det var ma men man kan se något. Det var bara ett streck och gulesäcken eller vad den heter.
    En gång hittade dom inget i v7-8 och då visste jag ju också att det var ma, så något ska finnas iaf :P

Så bara jag får se att det är nåt där och i rätt storlek är jag nöjd 
  • strumpan123
    kakabus skrev 2013-10-12 13:27:50 följande:

du kan väl berätta sen vad hon såg =) Ska ju på vul när jag är i v6+5 så ska bli intressant och veta om hon fick se nåt =)