• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • streaman

hej, oj vad det härnder mycket för er alla, jättekul! Sjäv har jag fått lite svårt att sova på natten, har lyckats få hjärtklappning och känner ofta lite molande värk. Sedan har jag en fråga:

I igår var vi och badade med famljen, heldag med rutchkanor, hopp och bubbelpool. Sedan fick jag helt sjukt ont i magen och hann förståss bli orolig. Är badlek något man borde avhålla sig uner graviditeten? 

• honey1

Hundtok- haha jag nyser också väldigt mycket, helt sjukt så var det inte förra gången. Min katt nyste också galet mycket när hon skulle ha ungar :)

Jag mår så fruktansvärt dåligt av alla dofter, kan inte andas med näsan i köket eller i maktsfär, eller toalett för den delen. Spyr nästan av doften från min toalettrengörare som doftar rosor. Blä!

Sambon bara säger "lägg av" hela tiden som om jag bara gör till mig, men mår skit 24/7.

Jag har hand om vår dotter varje vardag eftersom min sambo jobbar. Även fast jag mått skit och haft ryggskott så har jag inte fått hjälp alls. Nu när det äntligen är helg så vill han att jag ska ta hand om henne på nätterna och morgonen igen?! Jag tycker att han får vila på kvällarna och nätterna på vardagarna och jag får aldrig vila på vardagarna, så han kan väl ta helgerna med henne nu när man inte orkar allt?

• ST3

Kan vi inte få in länkar till bildtråd och eventuell BF-lista i trådstarten?
    Hittar inte. :)

• EQ85

Jag stressar också enormt.mkt men tryxket är lågt ändå. Konstigt.

rosii skrev 2013-10-12 08:09:40 följande:
    Jag vet inte hur blodtrycket ser ut, stressar mycket & har jämt hög puls så tror nog det är högt ist för lågt. Fast jag vet inte.

Jag har ingen aning. Kanske behöver vila :)

honey1 skrev 2013-10-12 08:44:06 följande:
    Hundtok- haha jag nyser också väldigt mycket, helt sjukt så var det inte förra gången. Min katt nyste också galet mycket när hon skulle ha ungar :)

Jag mår så fruktansvärt dåligt av alla dofter, kan inte andas med näsan i köket eller i maktsfär, eller toalett för den delen. Spyr nästan av doften från min toalettrengörare som doftar rosor. Blä!

Sambon bara säger "lägg av" hela tiden som om jag bara gör till mig, men mår skit 24/7.

Jag har hand om vår dotter varje vardag eftersom min sambo jobbar. Även fast jag mått skit och haft ryggskott så har jag inte fått hjälp alls. Nu när det äntligen är helg så vill han att jag ska ta hand om henne på nätterna och morgonen igen?! Jag tycker att han får vila på kvällarna och nätterna på vardagarna och jag får aldrig vila på vardagarna, så han kan väl ta helgerna med henne nu när man inte orkar allt?

Jag har tagit alla nätter med tjejerna i nästan 2 år. Med uundantag då jag vari
  • EQ85

...varit på sjukhus eeller iväg. Man blir trött. Sambon tar istället kvälar och.mornar. Så d blir lite avkoppling för mig. Men visst e man trött

• EQ85

Har märkt att d nu blivit obekvämt med bh. Brösten är så ömma. Skönt med lite tecken

• Skattkistan

Äckel-varning på denna frågan. Men är det någon mer som är konstant dålig i magen sen ni blev gravida? Jag springer på toa mest hela tiden o jag som vanligtvis brukar vara hård....

• MissMf
    Skattkistan skrev 2013-10-12 09:57:43 följande:

Äckel-varning på denna frågan. Men är det någon mer som är konstant dålig i magen sen ni blev gravida? Jag springer på toa mest hela tiden o jag som vanligtvis brukar vara hård....

Min har blivit tvärt om..
  • kakabus

6+2 idag och riktigt trött och grinig... mitt humör har verkligen blivit värre denna grav! Brösten ömmar så jag knappt kan ha på mig en tröja

Dagens positiva är att jag ska en sväng till svampskogen