• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • rosii
    mammasusan skrev 2013-10-16 18:39:24 följande:
    Lämnar tråden & gruppen på fb...har både ont & blöder färskt blod nu

Stor kram till dig, hoppas det tar sig snart igen & att nästa vill stanna!!
  • Sickan12

Oj vad trött jag är! Har knappt kunnat vara uppe senare än till 20 denna vecka! Dessutom känner jag mig som en virrpanna. Tappar ord och kan knappt uttrycka mig i skrift längre! Idag kändes magen svullen, undrar om folk reagerade...

• Amza

Snart går jag in i V8 och illamåendet kommer både morgon och kväll. Det är vårat tredje barn och jag antar att det är därför min mage är så enorm, jag ser ut att vara i 5e,6e månaden och det går absolut inte att dölja längre, jag vill inte berätta för alla än men jag måste snart göra det! Jag kan inte skylla på gaser i fyra veckor till! Och folk börjar undra!

• kakabus

Jag kommer nog också lämna er. Började blöda i morse, som en mensblödning med smärta. Ska på kontroll på fredag. Alla gravsymtom är borta och jag har inte mycket hopp kvar... vårt tredje missfall, känns förjävligt. Och det värsta är att min man inte vill försöka mer, denna grav var oplanerad så nu tycker han att vi är färdiga. Dubbel sorg...

• Tizi
    mammasusan skrev 2013-10-16 18:39:24 följande:
    Lämnar tråden & gruppen på fb...har både ont & blöder färskt blod nu

kakabus skrev 2013-10-16 20:05:47 följande:
    Jag kommer nog också lämna er. Började blöda i morse, som en mensblödning med smärta. Ska på kontroll på fredag. Alla gravsymtom är borta och jag har inte mycket hopp kvar... vårt tredje missfall, känns förjävligt. Och det värsta är att min man inte vill försöka mer, denna grav var oplanerad så nu tycker han att vi är färdiga. Dubbel sorg...

Kramar till er!! Så tråkigt att höra om era blödningar
  • lillastorafamiljen

Fy vad tråkigt att höra om era missfall!!! Lider med er!!!

Här har ni en till med problem med flytningar :S inte alltid så roligt, och så rädslan för att det skulle vara blod.

• rosii

Hooa jag har en hemsk halsbränna idag/ikväll. Kännts som att jag ska till å spy av uppstötningarna! Gavisconet ligger orörd i medicin skåpet. Såååå äckligt! !!! :(

• mysis123
    kakabus skrev 2013-10-16 20:05:47 följande:
    beklagar verkligen.... vet tyvärr smärtan. varför vill han inte mer?? lider verkligen med dig. skickar styrke kramar