• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Bf juni

Hej! Jag har precis plussat och har bf i slutet av juni. Då det är många som "håller koll" via familjeliv vågar jag inte skriva med min inloggning här. Har ni startat en fb grupp? :) skulle kännas bättre att skriva där!

• Solan2011
    Bf juni skrev 2013-10-16 23:44:24 följande:

Hej! Jag har precis plussat och har bf i slutet av juni. Då det är många som "håller koll" via familjeliv vågar jag inte skriva med min inloggning här. Har ni startat en fb grupp? :) skulle kännas bättre att skriva där!

Välkommen!!!!
  • EQ85

Inboxa mig ditt namn så lägger jag till dig i gruppen. Säg gärna hur din bild ser ut.

Bf juni skrev 2013-10-16 23:44:24 följande:

• mysis123
    kakabus skrev 2013-10-16 21:00:48 följande:

Han är nöjd med två barn, tycker det känns tillräckligt. Denna grav var inte planerad så därför vill han inte prova igen... ska försöka bearbeta honom!

ja gör de för er bådas skull, jag håller tummarna
  • mysis123

Änglasmamma skrev 2013-10-16 22:06:24 följande:
    Ja urs nästan varje dag och inget verkar hjälpa :/

Ja läste att de var hormonerna så man får väl se de possitivt =)
  • Frozen
    mysis123 skrev 2013-10-16 20:46:13 följande:
    har någon av er huvudvärk??
    Var och varannan dag, och det som hjälper är kaffe. Tyvärr börjar avsmaken för kaffe komma smygande, och jag är en riktig kaffetorsk annars så det kommer bli jobbigt. Förra gången sa det bara tvärstopp att dricka kaffe i v7-8

Det här är sjukt, medan jag sitter och skriver det här inlägget och sippar på mitt kaffe så känner jag plötsligt sånt illamående att jag får springa till toaletten och kräkas...Gissar att det är slut med kaffedrickandet på ett tag Rynkar på näsan 
  • micha123

Idag är det illa.. Brösten gör så ont att jag började gråta när dusch-strålen råkade träffa dom. Jag är jättehungrig men när jag äter något så liksom "växer det" bara i munnen på mig, smakar inte ens gott och jag känner mig illamående. Fy tusan!!

• bonden

Känner igen det där med kaffet. Åh vad jag kommer sakna det. Har druckit bara några klunkar med massor av varm mjölk men mår ändå illa. Får nog lägga av helt snart.

Har tur som inte har ömma bröst för dottern ammas fortfarande 3-4 gånger per dygn och det hade väl knappt funkar om det gjorde så ont som det verkar göra för vissa av er.

Sen vill jag bara säga till alla som oroar sig att symptom kan komma och gå utan att vara något fel. Vissa känner inte mycket alls genom hela graviditeten och då är det bara att njuta!

Mitt största problem är att fastän dagarna är fyllda av saker tycker jag tiden i graviditetskalendern går så långsamt. Är i v 7 nu (6+3) och det känns som att jag varit det i veckor nu :) Har en sån sjuk längtan efter ultraljud och hoppas få reda på kön så vi kan spåna namn. Känns så mycket mer verkligt då.

• sara gerdrup
    bonden skrev 2013-10-17 11:48:32 följande:
    Känner igen det där med kaffet. Åh vad jag kommer sakna det. Har druckit bara några klunkar med massor av varm mjölk men mår ändå illa. Får nog lägga av helt snart.
    Har tur som inte har ömma bröst för dottern ammas fortfarande 3-4 gånger per dygn och det hade väl knappt funkar om det gjorde så ont som det verkar göra för vissa av er.

Sen vill jag bara säga till alla som oroar sig att symptom kan komma och gå utan att vara något fel. Vissa känner inte mycket alls genom hela graviditeten och då är det bara att njuta!

Mitt största problem är att fastän dagarna är fyllda av saker tycker jag tiden i graviditetskalendern går så långsamt. Är i v 7 nu (6+3) och det känns som att jag varit det i veckor nu :) Har en sån sjuk längtan efter ultraljud och hoppas få reda på kön så vi kan spåna namn. Känns så mycket mer verkligt då.

jag vill med veta mer om pyret i min mage. längtar så