Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Bf Juni 2014

Här var det också massa liv i magen igår! Mer än någonsin tidigare! Såå häftigt! Man kände att bebisen tryckte sig uppåt som om den sträckte på sig och samtidigt rörde på sig, dock missade tyvärr min man det eftersom han var inne hos dottern som hade vaknat, när han kom tillbaka va det helt still i magen igen:(

• DevilsDaughter

sessan: Tittade på din bild lääänge innan jag fattade att du låg ner! Såg inte bakgrunden så jag trodde du stod upp och det såg lite lustigt ut (du blev ju upp och ner då). Fattade ju tillslut hur det va, kunde liksom inte få ihop det! Men jättefin mage:) 

Lovaviola: Va fin! Coolt med en "riktig" mage så fort!

smålandsjänta: Hoppas att allt går bra! Det är nog ingen fara!

Gällande bärsjal/bärsele så har jag alltid velat ha en bärsjal, tycker det ser så mysigt ut! Men är rädd att det ska vara alldeles för komplicerat att knyta och att jag inte ska lyckas eller råka knyta fel/för löst så bebis ramlar ur haha.. Och de kostar ju en del så vill inte lägga de pengarna om jag sen inte kan med den.. Men annars är jag grymt sugen på en, var det med tredje barnet med, men fegade ur och köpte ergo baby bärsele istället.

• DevilsDaughter

Fick en ganska kraftig sammandragning nyss.. Den gjorde absolut inte ont, men var väldigt kraftig, dvs mkt obehaglig och fick sitta helt still tills den gick över..  Fler som fått sånt redan?

• DevilsDaughter

hallonmjölk: Ok, jag har alltid gått över tiden så är inte orolig egentligen.. Men man kan ändå inte låta bli att undra lite så fort det dyker upp nåt nytt.. 

• DevilsDaughter

barilla:Jo precis, man får väl dra gränsen vid att gör dem ont så får man kolla upp och annars lita på att det är som det ska, så länge det inte finns andra anledningar till att misstänka något. Tack för  ditt svar!

• DevilsDaughter

Egentligen avgör ju ägglossningen när BF blir och inte sista mensen, inte alla som har lika lång cykel och lutealfas och ägglossningen kan då har inträffat på olika dagar trots samma sistamensdatum.

• DevilsDaughter

Lokesmamma: aa, det kan va himla olika! Jag har 28 dagars cykel och ägglossning på dag 18 så mitt BF blir ju senare än en som har samma sista mens och ägglossning på dag 14 som  är det vanligaste. Varför ville din sambo inte göra dig gravid?

• DevilsDaughter

Hallonmjölk: Tycker verkligen synd om dig som får utstå det så tidigt! Det lär ju inte bli bättre med tiden direkt? Skönt iaf att tappen inte var påverkad.. Men kan tänka mig att det känns oroligt ändå för man vet ju aldrig när/om den börjar påverkas..

Svar på tråden Bf Juni 2014