• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Zwoom
    jamka skrev 2013-11-10 16:40:56 följande:
    Och jag väger för och emot när det gäller KUB. Min BM ville att vi skulle fundera om jag vill göra det eftersom jag är 36. Har någon av er gjort det förut?

V. 8+5  och illamående. Dessutom blev jag förkyld och har ont i halsen. Hoppas att jag inte får feber. Hög feber kan skada embryot.

Ingen rolig söndag för min del:(

Ta febernedsättande så brukar det bli bra
    My family makes me the happiest mom / wife
  • bonden
    Och jag väger för och emot när det gäller KUB. Min BM ville att vi skulle fundera om jag vill göra det eftersom jag är 36. Har någon av er gjort det förut?

V. 8+5  och illamående. Dessutom blev jag förkyld och har ont i halsen. Hoppas att jag inte får feber. Hög feber kan skada embryot.

Hög feber är väldigt ovanligt i samband med en vanlig förkylning så jag tror inte du behöver vara orolig.
  • Skattkistan

Jag har gjort kub förut och ska göra det med detta barnet också. Är det något speciellt du undrar över?
  • jamka
    Skattkistan skrev 2013-11-10 17:12:20 följande:
    Jag har gjort kub förut och ska göra det med detta barnet också. Är det något speciellt du undrar över?
    Nej, men jag vill inte göra ev. fvp och det blir kanske jobbigt att hantera om det blir 1:200 eller ännu värre. Hur stor sannolikhet fick du förra gången om jag får fråga? Hur gammal är du?
  • Sickan12
    Zwoom skrev 2013-11-10 16:27:44 följande:
    Synd tråden blivit lite mindre aktiv sen många är på fece book.... Gillar detta bättre faktist. Vecka 11 imorgon (10+0) Så gött.... Men mina mardrömmar efter flera MF/ma har inte riktigt försvunnit Jäkla rädsla man skall behöva känna       

Då är vi lika långt gångna. Har också mf bakom mig. Är mest rädd för MA just nu, att kroppen liksom ska bli lurad :(.
  • Zwoom
    Sickan12 skrev 2013-11-10 17:27:42 följande:

Då är vi lika långt gångna. Har också mf bakom mig. Är mest rädd för MA just nu, att kroppen liksom ska bli lurad :(.
    Ja fy fasen...Den rädslan är hemsk att man skall behöva gå med.
    Jag håller iaf tummarna för oss bägge 
  • Sickan12
    Zwoom skrev 2013-11-10 17:31:24 följande:
    Ja fy fasen...Den rädslan är hemsk att man skall behöva gå med. Jag håller iaf tummarna för oss bägge 

Ja det får vi göra! Ska du göra något UL innan RUL?
  • Emnil

Jag går bara med tanke på MA, får veta på tisdag hur det gått hittentills. Hade en blödning på bim som antagligen är normal men jag har klart målat fan på väggen med min bakgrund ..,usch för det!

Hur är det med era symptom, kommer de å går?

• Tulpanen89

Hej alla! Hoppas ni mår bra :) vecka 12 nu och jag börjar må bättre. Sist jag spydde va för en vecka sen :)
    Inskrivning på tisdag och nästa måndag är det KUB :)

Hänger mer på fb för det är lättast :)