Vi kollade könet på första och kommer nog göra det nu med, vi är bara så nyfikna helt enkelt
Jag har verkligen börjat må mer och mer illa, inte så att jag kräks men som att gå runt riktigt bakfull hela tiden typ. Idag har jag vart ute mycket och det har känts bättre men så fort jag satte mig i bilen kom det tillbaka, trots att det var jag själv som körde. Jag klarade dock att träffa min mamma idag utan att avslöja något, och det är inte lätt att må illa och dessutom försöka dölja det. På jobbet är det enklare då jag har kontorsjobb och inte springer runt och anstränger mig fysiskt.
Cakes skrev 2013-10-11 20:17:09 följande:
Hej,
En fråga...
Om man är i början av v. 6 och tar ett gravtest på kvällen, då man kissat typ 1,5 timme tidigare. Kan detta vara anledningen till att stecket blev lite svagare än för några dagar sedan med morgonurinen? Så är det ju i början, at det är bättre med morgonurin... men spelar det någon roll i v. 6? Eller är det något som inte stämmer... har haft ont i magen idag så blir lite orolig.
Hoppas ni förstår min fråga, känner att formuleringen blev lite halvdan :)
Jag tror helt klart det beror på att du tog testet kvällstid och nyligen hade kissat. Jag fick ganska svaga test hela tiden fram till jag testade igen i slutet på v6, med morgonurin.